контрольна робота 1 паралельність прямих і площин у просторі

контрольна робота 1 паралельність прямих і площин у просторі

Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь - який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Ми приєднуємось до закону про авторське право в цифрову епоху dmca прийнятим за основу взаємовідносин в площині вирішення питань авторських прав в мережі інтернет. За рівністю між собою внутрішніх різносторонніх кутів між двома прямими і січною, за рівністю суми внутрішніх односторонніх кутів 180°, а також теорему, що дві прямі, які паралельні третій, паралельні між собою. Що можна сказати про взаємне розміщення прямої і площини, якщо пряма і площина мають одну спільну точку; мають дві спільні точки; не мають спільних точок. Необхідно звернути увагу учнів на те, що виходячи з умови теореми, треба довести, що дані площини не можуть перетнутися, тобто підвести їх під означення паралельності площин. Вчитель може сам довести ознаку паралельності площин, а можна зробити це колективно, коли за допомогою навідних запитань вчитель підведе учнів доведення теореми.

На п ятому та наступному уроці розглядаються властивості паралельних площин, доводиться теорема про паралельні площини і січну площину і теорема про перетин двох паралельних площин паралельними прямими.

Для засвоєння матеріалу блоку доцільно повторити такі питання з планіметрії, як паралельне (ортогональне) проектування на площині, подібність фігур, а також актуалізувати вже вивчений матеріал зі стереометрії. Спостереження за тим, як розміщується на екрані проекція та окремі її деталі, дозволяє поступово підготувати учнів до правильного усвідомлення нового поняття і його властивостей. Рекомендується розглянути означення паралельної проекції точки, фігури, паралельного проектування, поняття площини проекцій, напряму проектування, використовуючи моделі, наочні засоби, зокрема пластилінову площину, спиці тощо. Доведення властивості паралельною проекцією прямої є пряма зводиться до обґрунтування того, що паралельною проекцією прямої є лінія перетину площини проекцій і площини, утвореної проектуючими прямими, що перетинають дану пряму.

Кута, трикутника, паралелограма, трапеції, інших многокутників, їхній розгляд також є підготовкою до вивчення питань про зображення фігур у стереометрії. На слідуючому уроці згадуються властивості паралельного проектування, бо основною метою їх вивчення є набуття учнями навиків застосування їх при зображенні просторових фігур на площині. Ці фігури дають змогу розглядати не тільки задачі на уявні побудови, а й побудови на проекційному рисунку, зокрема, побудову точки перетину прямої і площини та лінії перетину двох площин, побудову найпростіших перерізів. Якщо дана пряма паралельна площині, то … а б в г д усі прямі площини паралельні даній прямій у площині існують прямі, які не паралельні даній прямій кожна пряма площини – мимобіжна з даною прямою у площині існують прямі, що перетинають дану пряму відповідь відрізняється від вище - наведених. Діагоналі протилежних граней аа 1 в 1 в і dd 1 c 1 c зображеного куба … а б в г д паралельні мимобіжні паралельні або мимобіжні перетинаються перетинаються або мимобіжні. A б в г д прямі dc i mn перетинаються прямі вс і вм паралельні пряма ав перетинає площину dcm пряма ав не належить площині авм пряма cd паралельна площині авм. До кожного рядка, позначеного цифрою доберіть один рядок, позначений буквою і поставте позначки у бланку відповідей на перетині відповідних рядків (цифри) і колонок (букви). Діагоналі суміжних граней аа 1 в 1 в і вв 1 с 1 с зображеного куба … а б в г д перетинаються мимобіжні паралельні або мимобіжні перетинаються або мимобіжні паралельні або перетинаються. A б в г д пряма ав паралельна площині c 1 d 1 с пряма c 1 d 1 перетинає площину авс пряма cd перетинає площину авd 1 прямі ав і вс - паралельні прямі аd і вс - мимобіжні. Вже з перших кроків вивчення стереометрії на перший план виступає ідея математичного моделювання реальних об єктів і відношень між ними за допомогою найпростіших геометричних фігур і відповідних математичних відношень. Емпіричні - спостереження, бесіди з вчителями і викладачами, вивчення і узагальнення досвіду загальноосвітніх закладів щодо реалізації завдань навчання вищезгаданої теми.

Вивчення математики на академічному рівні передбачається передусім у тих випадках, коли вона тісно пов язана з профільними предметами і забезпечує їх ефективне засвоєння. Програма академічного рівня призначена для організації навчання у класах універсального профілю та класах тих профілів, в інваріантній складовій типового навчального плану яких на вивчення математики відведено від 4 до 6 год на тиждень, і математика є базовим (обов язковим для вивчення) предметом, близьким до профільних навчальних дисциплін - хімії, фізики, біології, екології, економіки, технологій. У програмі академічного рівня з метою забезпечення для учнів можливості зміни рівня вивчення математики в кожному класі, в основному, збережено назви і послідовність вивчення тем, передбачених програмою рівня стандарту.

У процесі навчання математики на академічному рівні основна увага приділяється не лише засвоєнню математичних знань, а й виробленню вмінь застосовувати їх до розв язування практичних і прикладних задач, оволодінню математичними методами, моделями, що забезпечить успішне вивчення профільних предметів - хімії, фізики, біології, технологій. При цьому зв язки математики з профільними предметами посилюються за рахунок розв язання задач прикладного змісту, ілюстрацій застосування математичних понять, методів і моделей у шкільних курсах хімії, біології, фізики, технологій. Формування знань учнів про властивості паралельних площин; формування вмінь учнів застосовувати властивості паралельних площин до розв язування вправ, побудови перерізів. Початковий рівень - учень називає геометричну фігуру (пряму, площину), символ, але тільки в тому випадку, коли цей об єкт (його зображення, опис, характеристика) запропоновано йому (їй) безпосередньо; за допомогою вчителя виконує елементарні завдання. Середній рівень - учень (учениця) повторює інформацію, операції, дії, засвоєні ним (нею) у процесі навчання, здатний(а) розв язувати завдання за зразком. Достатній рівень - учень (учениця) самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, вміє виконувати математичні операції, загальні методи і послідовність (алгоритм) яких йому(їй) знайомі, але зміст та умови виконання змінені. Високий рівень - учень (учениця) здатний(а) самостійно орієнтуватися в нових для нього(неї) ситуаціях, складати план дій і виконувати його; пропонувати нові, невідомі йому(їй) раніше розв язання, тобто його(її) діяльність має дослідницький характер. Крім провідних функцій закріплення знань та контролю рівня знань, в останні роки шкільний підручник стає важливим засобом розвитку учнів, виховання морально - етичних рис і якостей, духовності. У зв язку з введенням у школах нових навчальних планів і програм з математики постала гостра потреба у підручниках, які б відповідали вимогам нових програм. Тарасенкової розділ розпочинається переліком передбачуваних пізнавальних результатів (у розділі дізнаєтесь…), а завершується рубрикою перевірте, як засвоїли матеріал розділу.

Основний навчальний матеріал; додаткові відомості (рубрика дізнайтеся більше); запитання для повторення вивченого (рубрика згадайте головне); система задач, диференційована за складністю (рубрика розв яжіть задачі), яку завершує окремий блок завдань застосуйте на практиці. Відповідаючи на запитання і виконуючи тести, учні переосмислюють, узагальнюють і систематизують відомості, вивчені в розділі, приводять у систему отримані навички й уміння. 1) доступність та науковість; 2) наступність; 3) диференційована реалізованість; 4) пріоритет розвивальної функції навчання; 5) прикладна спрямованість 6) посилення міжпредметних зв язків (фізика, хімія, біологія, технології). Науковість змісту розділу забезпечена в першу чергу логічно послідовним розміщенням навчального матеріалу, коректним формулюванням означень понять, достатнім рівнем строгості. Заслуговує на увагу і те, що поряд з означеннями понять через найближчий рід і видову відмінність, сприймання яких вимагає складнішої розумової діяльності, використовуються і конструктивні означення, які дають змогу учневі усвідомити сам процес створення (побудови) відповідного стереометричного об єкта. З цією метою вивчення геометричних фактів розпочинається з аналізу учнем його емпіричного досвіду (відповідних прикладів з довкілля, моделей чи малюнків). Самостійно оволодіти навчальним матеріалом допоможе і підкріплення його малюнками, які виконують не лише ілюстративну, а й евристичну роль - на малюнках кольором виділяються дані і шукані величини, допоміжні побудови тощо. Школярі отримують можливість ознайомитися не лише з історичними відомостями, долями визначних вчених, але й розширити та поглибити свої знання стосовно основного навчального матеріалу.

Значна увага приділена систематизації навчального матеріалу (таблиці, схеми, задачі - таблиці, класифікації), що полегшить застосування його до розв язування задач. Починається з короткого змісту та характеристики цілей вивчення; теоретичний матеріал, який включає в себе задачі з розв язками; вправи, які розраховані на чотири рівні складності; прикладні задачі та розділ з літопису геометрії. Для ознайомлення з основними ідеями розв язування задач в підручнику наводяться приклади, у яких, крім самого розв язання, окремо міститься також додаткове пояснення у формі чому саме так що допоможе учневі орієнтуватися в змісті задачі та вибирати спосіб її розв язування. За умови такої подачі навчального матеріалу коментар, у якому пояснюється розв язання, не заважає сприйняттю основної ідеї та плану розв язування завдань певного типу.

Зміст підручників відповідає основним дидактичним принципам науковості, фундаментальності, сучасності теоретичних навчальних матеріалів, оптимальності співвідношення та доступність об єму теоретично - наукового матеріалу з основ науки з індивідуальними, психологічними й віковими можливостями та особливостями учнів, інтеграції та синтезу міжпредметних та спеціальних знань, умінь, навиків. На мою думку, в підручнику геометрії авторів бурда та тарасенкова необхідно збільшити кількість задач практичного змісту та кількість зразків розв язування типових задач до змісту параграфів, додати типові завдання для підготовки до контрольних робіт. А в підручнику авторів біляніні, біляніні, швець збільшити кількість теоретичного матеріалу, поліпшити якість поліграфії, збільшити кількість ілюстрацій та розмір шрифту.

До загальної системи задач включено вправи на повторення, що мають на меті сприяти готовності до опанування наступним матеріалом, збереженню вмінь і навичок, сформованих при вивченні попередніх розділів. Особливістю задач підручника є те, що задачі високого рівня складності включають елементи задач середнього і достатнього рівнів, а останні - елементи задач початкового рівня. Першу групу складають усні вправи - завдання теоретичного плану, розгляд яких є проміжним етапом між вивченням теорії і розв язуванням письмових задач. Ці вправи дають наочне уявлення про базові геометричні конфігурації, що вивчаються, сприяють розвитку початкових креслярських умінь і навичок роботи з графічними комп ютерними програмами.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз ядс 2 клас зошит волощенко відповіді

семестрові контрольні роботи з німецької мови 4 клас

гдз природознавства 5 клас ярошенко 2018

контрольна робота 7 клас дієслово 2 частина

гдз робочий зошит математика 3 клас листопад