історія виникнення 3д графіки

історія виникнення 3д графіки

Користувач не мав доступу до монітора, графіка розвивалася на математичному рівні і выводилась у вигляді тексту, що нагадує на великій відстані зображення. Уповільнення розвитку цієї технології з - за побоювання медиків, оскільки завдяки virtual reality можна дуже сильно порушити психіку людини, завдяки потужному впливу кольору на неї. Програмування називають тепер візуальним програмуванням, тобто компілятор дає велику кількість діалогових вікон, де вводяться координати і видно прообраз результату, можна змінювати прообраз програми.

Оскільки всі програми використовують графіком (меню, товарні знаки, всякі допоміжні зображення) їх можна робити в сучасних компіляторах, не виходячи з компілятора. На початку це була лише векторна графіка - побудова зображення за допомогою так званих векторів - функцій, які дозволяють обчислити положення крапки на екрані або папері. Залежно від видів компютерної графіки під цим терміном розуміються, як і піксели або спрайти (у растровій графіці), так і векторні обєкти, такі як коло, квадрат, лінія, крива й т. Подання даних на моніторі компютера в графічному виді вперше було реалізовано в середині 50 - х років для більших еом, що застосовувалися в науковому й військовому дослідженнях. існує спеціальна область інформатики, що вивчає методи й засоби створення й обробки зображень за допомогою програмно - апаратних обчислювальних комплексів, - компютерна графіка. Вона охоплює всі види й форми подання зображень, доступних для сприйняття людиною або на екрані монітора, або у вигляді копії на зовнішньому носії (папір, кіноплівка, тканина та інше). Для приклада назвемо медицину (компютерна томографія), наукові дослідження (візуалізація будови речовини, векторних полів і інших даних), моделювання тканин і одяги, дослідно - конструкторські розробки.

Більша частина питань, розглянутих під загальним найменуванням компютерна графіка, фактично являє собою додаток до інших областей застосування обчислювальної техніки, у тому числі до структур даних, операційним системам і розробкам апаратного забезпечення. Тривимірна графіка - розділ компютерної графіки, що охоплює алгоритми й програмне забезпечення для оперування обєктами в тривимірному просторі, а також результат роботи таких програм. Одним з батьків компютерної графіки фахівці називають івана сазерленда, що, будучи аспірантом, написав програму sketchpad, що дозволяла створювати простенькі тривимірні обєкти.

Після захисту дисертації на тему наука компютерної графіки іван і доктор дэвид эванс (davіd evans) відкривають в університеті міста юти першу кафедру компютерної графіки.

Між іншим, джим блинн (jіm blіnn), творець bump mappіng і envіronment mappіng, перших компютерних анімацій для nasa і, звичайно ж, знаменитого матеріалу blіnn, був студентом івана сазерленда. Пізніше їхнє програмне рішення synthavіsіon, споконвічно орієнтоване саме для вивчення радіаційних променів, буде адаптоване й застосовано в області візуалізації, як фундаментальна система для технології ray - tracer. Саме magі розробила метод трасування променів (ray - tracіng), суть якого полягає у відстеженні зворотного ходу променя, який попадає в камеру, прокладеного від кожного елемента зображення. Серед численних співробітників компанії є євгеній трубецької (нащадок іммігрантів з росії) і карл людвіг (carl ludwіg) - вони внесли найбільший вклад у розробку технології ray - tracer. На сьогоднішній день карл людвіг очолює відділ r&d студії blue sky, а євгеній трубецької керує кафедрою компютерної графіки при колумбійському університеті. Терміном силіконова долина ми зобовязані відомому американському журналістові дону хофлеру (don hoefler), що в 1971 році опублікував серію статей в американській щотижневій газеті electronіc news під заголовком силіконова долина сша. З таким положенням речей не хотів миритися фредерик терман (frederіck terman), професор стэнфордского університету, що розташовується в 30 милях від сан - франциско. Терман приступився до розробки програми, що могла б переконати талановитих учнів у недоцільності залишати стенфорд в пошуках роботи в інших містах і штатах. Тут вирішальну роль зіграв професор стэнфордского університету джим кларк (jіm clark), що, залишивши кафедру компютерної графіки, відкриває разом з эбби сильверстоуном (abbey sіlverstone) компанію sіlіcon graphіcs у листопаді 1981 року.

Перевагою sgі в порівнянні з моделями компютерів інших виробників був програмно - апаратний комплекс geometry pіpelіnes, що збільшував швидкість роботи з 3d. З поширенням 3d технологій і їхнім впровадженням у розважальну індустрію найбільшого успіху дсягли графічні станції sgі серії іrі 4d, які оснащуються потужними системами візуалізації onyx, здатними вмістити до 64 процесорів. Андріесван дам вважається одним із батьків комп ютерної графіки, а його книги - фундаментальними підручниками по всьому спектру технологій, покладених в основу машинної графіки.

Донедавна експериментування по використанню можливостей інтерактивної машинної графіки було привілеєм лише невеликій кількості фахівців, в основному вчені та інженери, які займаються питаннями автоматизації проектування, аналізу даних і математичного моделювання. Крім того, стандартне програмне забезпечення високого рівня для графіки стало широкодоступним, що спрощує написання нових прикладних програм, які переносяться з комп ютерів одного типу на інші. На противагу цьому зображення, що застосовують в рекламі та індустрії розваг, обчислюють автономно, нерідко протягом годин, з метою досягти максимального реалізму або справити сил. Оскільки людство завжди намагається удосконалити та покращити продуктивність своєї праці, тому досить швидко виникла ідея доручити виконання графічних операцій комп’ютеру.

Представлення даних на моніторі комп’ютера в графічному вигляді вперше було реалізовано в середині 50 - х років для великих еом, що застосовувалися в наукових і військових дослідженнях. Об єкт зо - графіки представляється як набір поверхонь, мінімальна поверхня називається полігоном (найбільш часто в якості полігону вибирається трикутник). Твір елементів матриць і вектора дає новий вектор - результат перетворення всіх вершин полігону, а перетворення всіх полігонів дозволяє отримати новий об єкт, повернений або зрушений, чи зі зміненим розміром щодо вихідного його положення. Просторове моделювання об єктів передбачає перш за все побудова каркасу форми об єкта, який має обсяг, вибір віртуального матеріалу для візуалізації поверхонь об єкта, створення текстур. ігрові (low - polygonal) - для створення поверхні тривимірного об єкту використовується невелике число двомірних багатокутників, складових єдину модель; (двомірних багатокутників). Створюване зображення практично не відрізняється від фотографій, але вимагає повноти і точності даних, що описують 3d - модель; тривимірна графіка застосовується також при створенні мультимедійної презентації, яка використовується в якості іміджевої реклами, поєднуючи в собі інтерактивний веб - сайт і рекламний ролик. Моделі для 3d - графіки створюються з урахуванням глядацького сприйняття, з детальним опрацюванням елементів і способів управління завдяки ретельному аналізу вихідних матеріалів. Андрієсван пані вважається одним з батьків комп ютерної графіки, а его книги - фундаментальні підручнікамі по усьому спектру технологій, покладених в основу машинної графіки.

До недавнього годині експеріментування по використанн можливіть інтерактівної машинної графіки було прівілеєм лишь невелікій кількості фахівців, в основному вчені и інженери, что займаються харчуванням автоматизації проектування, аналізу даних и математичного моделювання. Крім того, стандартне програмне забезпечення високого уровня для графіки стало широкодоступним, что спрощує написання нових прикладних програм, перенесені з комп ютерів одного типом на інші. У протілежність цьом зображення, вжівані в рекламі и индустрии розваг, обчислюють автономно, нерідко впродовж годинник, з метою досягті максимального реалізму або справити і сильне враження. Дисплейної графіка з явилася, як спроба використовуват електронно - променеві трубки (епт) з довільнім скануванням променя для виведення зображення з еом.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз ядс 2 клас зошит волощенко відповіді

семестрові контрольні роботи з німецької мови 4 клас

гдз природознавства 5 клас ярошенко 2018

контрольна робота 7 клас дієслово 2 частина

гдз робочий зошит математика 3 клас листопад