конспекти уроків математика 3 клас листопад

конспекти уроків математика 3 клас листопад

Вся шкільна література видавництва основа, представлена в магазині интернет - магазин книжный сервис, дозволить молодому вчителю стати майстром своєї справи, а досвідченому педагогу досягти небувалих вершин. Вчити учнів ділити двоцифрові, трицифрові числа на одноцифрові; формувати вміння обчислювати вирази; актуалізувати знання учнів про порядок дій у виразах; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Аналізувати знання учнів про взаємозалежність множення та ділення; удосконалювати вміння ділити круглі числа; вчити записувати вирази та обчислювати їх значення; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Ознайомити з правилом ділення числа на добуток; формувати вміння обчислювати частки способом послідовного ділення; вчити творчо працювати над задачами; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Язувати обернені задачі; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Язувати обернені задачі, працювати з діаграмою та складати її; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Язувати задачі і рівняння; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Аналізувати знання правила множення числа на суму; формувати вміння складати на обчислення суми за таблицею; удосконалювати обчислювальні навички, вміння дотримувати порядок дій у виразах, розв. Язувати задачі; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Язувати рівняння; вчити складати обернені задачі за таблицею; розвивати логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Формувати вміння складати вирази на обчислення добутку за таблицею; удосконалювати вміння порівнювати вирази та обчислювати їх з урахуванням порядку дій з арифметичними діями різного ступеня; удосконалювати вміння розв. Язувати задачі; розвивати логічне мислення учнів прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Язання прикладів і задач; розвивати логічне мислення учнів прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Язувати рівняння і задачі; розвивати логічне мислення учнів прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Язувати задачі; провести дослідження календаря; розвивати логічне мислення учнів прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Актуалізувати вміння виконувати позатабличне ділення двоцифрових чисел, використовуючи правило ділення суми на число; удосконалювати обчислювальні навички; ознайомити з задачею на знаходження четвертого пропорційного;розвивати логічне мислення учнів прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Язання прикладів; формувати вміння користуватися календарем; розвивати логічне мислення учнів прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Актуалізувати вміння складати вирази на обчислення частки за таблицею; ділити двоцифрове число на двоцифрове способом послідовного ділення або способом добору; продовжити формувати вміння розв. Язувати задачі на обчислення четвертого пропорційного; розвивати логічне мислення учнів прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Формувати вміння розв’язувати нерівності зі зміною способом добору; удосконалювати обчислювальні навички та вміння розв’язувати задачі на обчислення четвертого пропорційного; розвивати логічне мислення учнів прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Актуалізувати знання учнями різних способів ділення двоцифрових чисел на двоцифрове; вміння ділити трицифрове числа способом добору або користуючись правилом ділення суми на число; удосконалювати вміння розв. Язувати задачі і рівняння; розвивати логічне мислення учнів прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Актуалізувати знання учнями таблиць множення; ознайомити з діленням з остачею на основі предметних дій та шляхом складання таблиці результатів; формувати вміння розв. Язувати задачі, що містять ділення з остачею; розвивати логічне мислення учнів прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Продовжувати формувати вміння виконувати ділення з остачею; ознайомити з шаблоном міркування під час ділення з остачею; вдосконалювати обчислювальні навички та вміння розв. Продовжувати формувати вміння виконувати ділення з остачею; вчити аналізувати процес ділення на основі порівняння остачі і дільника; удосконалювати обчислювальні навички та вміння розв. Актуалізувати знання учнів про нумерацію трицифрових чисел; удосконалювати вміння додавати і віднімати трицифрові числа на основі розрядного складу чисел; формувати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення учнів прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Язувати задачі; формувати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення учнів прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Актуалізувати знання учнів про нумерацію трицифрових чисел; закріпмти навички письмового віднімання трицифрового числа від круглого; удосконалювати вміння розв. Язувати задачі з буквеними даними; розвивати логічне мислення учнів прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Ознайомити учнів із письмовим способом множенням чисел, з алгоритмом письмового множення з переходом через розряд; повторити міри часу; удосконалювати вміння знаходити частину від числа; формувати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення учнів прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Закріпити вміння обчислювати значення виразів на три дії; ознайомити учнів з алгоритмом письмового множення на число з нулем; розвивати логічне мислення учнів прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Язувати задачі на ділення з остачею; закріплювати вміння визначати час за годинником; розвивати логічне мислення учнів прийомів розумових дій; виховувати доброзичливість, уважність, самостійність, інтерес до математики; створити мотивацію до подальшого вивчення предмета. Завдяки використанню на даному уроці різних інтерактивних методів навчання, таких як групова робота, стратегії критичного мислення, формативное оцінювання, вчителю вдається організувати роботу по формуванню вміння учнів правильно писати приставки, незалежно від їх вимови.

Предметні - навчитися визначати частини мови як великі групи за певними ознаками, знаходити відмінності між частинами мови, визначати їх граматичну роль у реченні; особистісні - вміти проявляти пізнавальний інтерес до нового навчального матеріалу, намагатися аналізувати причини неуспіху в своїй роботі.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз ядс 2 клас зошит волощенко відповіді

гдз робочий зошит математика 3 клас листопад

історія екології коротко

гдз природознавства 5 клас ярошенко 2018

історія виникнення маятникового годинника

гдз робочий зошит сотникова німецька мова 5 клас