історії досягнень людини

історії досягнень людини

Деякі античні історики згадують фокусуючі дзеркала, за допомогою яких обложені підпалювали вітрила і корпуси кораблів, що підходили до міської стіни на відстань польоту стріли.

Архімед винайшов водопідіймальний гвинт, який використовували у давнину для зрошування полів і відкачування води із шахт, за допомогою якого вичерпується вода і донині. Першість цього винахідника цілком заслужена — адже все це було відкрито понад дві тисячі років тому, коли не було ні комп’ютерів, ні технологій, наявних сьогодні у винахідників. На жаль, від реальних машин і конструкцій, створених леонардо да вінчі, не залишилося і сліду, але багато інженерних задумів збереглися в малюнках і кресленнях. Це накидання проектів металургійних печей і прокатних станів, ткацьких верстатів, друкарських, деревообробних і інших машин, підводного човна і танка, конструкції літальних апаратів і парашута. Дивлячись на ці моделі, що прийшли з далекого минулого, особливо гостро відчуваєш велич геніального винахідника, який продовжував творити до останніх днів життя, хоча і розумів нездійсненність своїх ідей у сучасному йому світі. Свою силу іван піддубний зберігав довгий час завдяки регулярним тренуванням, що включали заняття з тяжкостями, тренувальну боротьбу і гартування, а також завдяки правильному харчуванню. Не так давно було проведено дослідження, під час якого жителів різних країн запитували про те, що вони вважають найбільш важливим винаходом за всю історію людства. Звісно, ці медичні препарати не дуже корисні для нашого здоров’я, проте шкода, яка завдається ними, не йде в жодне порівняння зі шкодою, яку завдавали людині збудники чуми, холери, туберкульозу й інших епідемічних захворювань. Але життя на ній виникло 3, 6 млрд років тому й протягом мільйонів років розвивалося від найпростіших живих організмів, що зародилися у воді, до складних. існує також припущення, що життя занесене на нашу планету з космосу — високорозвиненими розумними істотами або в результаті падіння космічних тіл, у яких містилися живі організми.

Чарльз дарвін стверджував, що живі організми постійно змінюються під впливом навколишнього середовища і серед них виживають тільки найсильніші та найпристосованіші. Поява людини сучасного фізичного типу (неоантропа, або нової людини) завершила процес антропогенезу — становлення людини як виду живих істот на нашій планеті, та започаткувала історію людства. Безмежними просторами африки, яку вважають колискою людства, австралопітеки пересувалися невеликими групами, збираючи рослини й полюючи на дрібних тварин. Рештки неандертальця (від назви долини неандерталь, поблизу дюссельдорфа в німеччині) знайшли вперше під час будівельних робіт у фортеці гібралтар у 1848 р. Пізніше археологи відшукали стоянки людини розумної в кількох місцях у європі (поблизу комб - капелль у франції, пржедмості та дольні вестоніце в чехії, оберкассель у німеччині). У монголоїдної (азіатсько - американської) раси особливими ознаками є жовтувата або червонувата шкіра, пряме чорне волосся, відсутність рослинності на обличчі в чоловіків, вузький розріз очей, вилицювате обличчя. індоєвропейці (їх також називають аріями) розселилися на величезній території, зайнявши європу, північну й частину центральної індії, іран, середню азію, півострів мала азія. Робота термінами та поняттями раса — одна з груп людства, що склалася історично й характеризується спільними спадковими ознаками (кольором шкіри, очей, волосся, формою черепа тощо), спільністю походження. Питання про те, чи існує світ, що нас оточує, а в тому числі і людина, сама по собі, чи є продуктом діяльності розуму (що належить якійсь вищій істоті або ж кожному окремому індивіду) складає сутність основного філософського питання, що класично формулюється у вигляді дилеми про первісну матерію або розуму.

В залежності від відповіді на задане питання філософи розподіляються на матеріалістів (признають об`єктивне існування оточуючого нас світу, що виник в результаті саморозвитку матерії), об`єктивних ідеалістів (признають об`єктивне існування оточуючого нас світу, що виник в результаті діяльності вищого розуму) та суб`єктивних ідеалістів (вважають, що оточуючий нас світ не існує реально, а є плід уяви окремого індивіда). Здається, неможливо дати експериментально обоснованої відповіді на основне питання філософії, але більшість вчених є прихильниками матеріалістичних концепцій. Ось наприклад в месопотамії вірили, що існує багато різних богів, але людину створила богиня - матір (ару - ру, мамі, нунтуд, нинсурсаг) або іноді бог еа, вона створила людину з глини з домішкою божественної крові, тобто людина мала божественний початок, для того, щоб це творіння задовольняло усі примхи і потреби богів. Поряд різних версій щодо виникнення і розвитку життя на землі існує і така, що життя розвилося у космічному просторі, а вже потім було занесено на землю. При порівнянні скелету і м`язів таких тварин як кінь, собаки і мавпи були знайдені ті самі кістки і м`язи, що відрізнялися від людських лише за розмірами та деякими деталями.

Схильність до насильства і вбивств теж є природженою, так само як і бажання вести війни (відомо, що мавпи іноді утворюють угруповання проти своїх сусідів). Могутні органи почуттів - перш за все зір, зір двоокий, стереоскопічний, такий, що може охопити простір, точно фіксувати предмети, що в ньому знаходяться, дати точну уяву про їх форму і місце розташування. Розміри не можуть бути дуже маленькими, бо нема місця для розвитку могутнього мозку, нема достатнього запасу енергії, не можуть бути дуже великими, бо порушаться оптимальні умови розмірності і стійкості організму, необхідні для втримання ваги мозку.

У мезоліті - (від 30 - 10 тисяч років тому) до збирання і полювання людей додається рибальство, з`являються більш досконалі знаряддя з кісток, каміння, рогу, дерева. ) - час бурхливого розвитку фізики, техніки, винайдення парового двигуна, електричного мотору, атомної енергії, стрімкого зросту населення (понад 3, 5 млрд. Це період активного розвитку локальних і регіональних екологічних криз, протистояння природи і людського суспільства, страшних за екологічними наслідками воєн, хижацької експлуатації всіх природних ресурсів. Четвертий (останні 40 - 50 років) розвиток глобальної екологічної кризи і посилення парникового ефекту, поява озонової дири та кислотних дощів, суперіндустріалізація, супермілітаризація, суперхімізація, суперспоживання, суперзабруднення усіх геосфер. Узагальнюючи і критично - творчо аналізуючи проблеми людини і суспільства, карл маркс і фрідріх енгельс формують повністю нову концепцію людини, суспільства, світу.

Суть нової концепції людини у марксизмі полягає в тому, що, по - перше, теорія людини виростає з світського, релігійного світорозуміння, як його невід ємна частина, що справляє зворотний вплив, стимулюючи дальший розвиток світського світорозуміння. По - друге, в теорії людини докорінно переосмислені основи людської суб єктивності, попередня філософія основою людини вважала ідеальну якість (свідомість), і якщо матеріаліст людвіг фейєрбах уявляв її у вигляді споглядання, а іммануїл кант, георг гегель та інші - у вигляді чисто духовної активності, світ поставав у вигляді об єкта, продукту суб єктивності, духу, то в концепціях карла маркса і фрідріха енгельса основу людини, її суб єктивність становить предметно - чуттєва, природо - перетворююча матеріально - виробнича практична діяльність. Вперше практика охоплюється філософським розумінням людини та суспільства, стає наріжним каменем у творенні матеріалістичної теорії історичного процесу.

Практика - не що інше, як процес життєдіяльності людини, процес суспільного виробництва і відтворення людини, зв язує людину з об єктивним світом, стає універсальним способом опосередкування взаємодії людини з природою та іншими людьми.

Практикою задовольняються всі людські потреби - і в матеріальних благах, і в засобах зв язку, і в свідомості як суто людському засобі орієнтування в світі. По - перше, світ складається не з готових, закінчених предметній, а становить сукупність процесів, де предмети, що здаються незмінними, так само як і їх смислові відбитки, поняття, перебувають у неперервній зміні. Природно, суспільство постало у вигляді цілісної системи суспільних відносин, що саморозвивається, де матеріальні (економічні) відносини визначають всі інші суспільні відносини - політичні, соціальні, сімейно - побутові, духовні. Розв язання суперечностей у способі виробництва шляхом удосконалення (або відкидання) старих та встановлення нових виробничих відносин веде до розвитку матеріального виробництва. Але якщо переходу перешкоджають попередні панівні класи, то між ними і новими класами виникають конфлікти, які, як правило, розв язуються соціальною революцією. Вся історія людства з виникненням приватної власності, держави - стає історією боротьби соціальних, станів, соціальних класів, де встановлюються ринкові відносини.

Завоювавши політичну владу, робітничий клас використовує її для побудови справедливого, гуманного суспільства, де скасована експлуатація людини людиною, створені умови для дійсно справжнього людського життя. Якщо гегель розробив діалектику для аналізу процесу мислення світового духу, то маркс вперше з позицій матеріалізму творчо переосмислив гегелівську діалектику і розробив матеріалістичне вчення про розвиток як діалектичний метод дослідження світу.

Якщо для гегеля процес мислення є самостійний суб єкт ідея, творець дійсного, то у маркса ідеальне, ідея є лише моментом матеріального, що пересаджене у людську голову і перетворене в ній. На цій основі виник і розвивається словник нового історико - антропологічного мислення, в якому ключову роль відіграють такі поняття, як менталітет, свідомість і підсвідомість культури, ціннісні орієнтації, автоматизми та навички поведінки, неявні установки думки, культура уяви епохи.

Всі ці вимірювання, що проводяться на основі аналізу різних продуктів культурної діяльності людини, дозволяють відтворити цілісну картину його психічної еволюції і складають предмет історичної психології. Як відомо, мистецтво будь - якої епохи - це неповторний спосіб взаємодії практичних і теоретичних форм соціальної пам яті, міфологічних і наукових уявлень, свідомого і несвідомого. Многосоставность мистецтва увібрала в себе весь спектр структур історичної психології людини з особливими формами зчеплення раціонального та несвідомого, архетипових і новаторського. Сфера мистецтва гнучко реагує на запити і смаки всіх соціальних верств, на найрізноманітніші спонукання людини і тому в достатку поставляє твори, покликані задовольняти численні потреби буденної свідомості, насичувати художніми формами область побуту, дозвілля, розваги, свята і т. Не менший світло проливає на базові ментальні установки аналіз того, до яких форм художньої самореалізації в повсякденності зверталися представники середнього і нижчого класів, не знайомі з художніми шедеврами епохи.

Більше того, друга лінія, що відображає повсякденні художні форми буття людини, часто виступає тією особливою територією, поза якою виявляється неможливим народження шедеврів культури.

Уперше у срср зробив протез мітрального клапана, автор художніх та популярних книжок бондар світлана миколаївна, вчитель початкових класів черкаської загальноосвітньої школи і – ііі ст. Я мрію стати … я хочу виробити в собі … мені притаманні такі риси характеру … щоб досягти успіху в житті, треба мати такі риси характеру … бондар світлана миколаївна, вчитель початкових класів черкаської загальноосвітньої школи і – ііі ст.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз ядс 2 клас зошит волощенко відповіді

семестрові контрольні роботи з німецької мови 4 клас

гдз природознавства 5 клас ярошенко 2018

контрольна робота 7 клас дієслово 2 частина

гдз робочий зошит математика 3 клас листопад