контрольна робота з укр літ 5 клас шевченко тичина гуцало

контрольна робота з укр літ 5 клас шевченко тичина гуцало

Твір має автобіографічний характер, це роздуми молодого поета, який вирушає з рідного хутора в далекий петербург, він ніби кидається в пінисті хвилі розбурханого житейського моря. У центрі уваги письменника епоха національно - визвольної боротьби українського народу і героїчні характери, а не конкретні події і реальні історичні особи.

Письменник узяв історію українського народу в момент її високого підйому, в таку хвилину, коли, — подібно до того, як це буває і у вирішальні хвилини життя людини, — перевіряється весь характер народу.

Перенесення в літературу фольклорного жанру балади; незвичайні картини природи; тон балади, її мелодійність, емоційна наснаженість; національний колорит у зображенні рибалки і русалки; наявність часто вживаних зменшувально - пестливих форм, лексика поезії. Гротесковим є й кінцевий епізод поеми, у якому від безглуздого крику царя провалюється під землю його челядь, без якої він стає жалюгідним, безсилим і смішним, саме в цей момент розкривається примарна сила царизму.

Завдяки його творчості українська література, пройнята гуманістичними ідеями, вийшла на широкий інтернаціональний шлях історичного поступу і вивела із забуття всю націю. Але рiдними були поетовi i ота мати, що на панщинi пшеницю жала i далi сну - мрiї про волю не йшла, i нещасна бунтiвна марина, i перебендя, з його пiснями - думами про долю україни, i наймичка ганна, що знайшла пораду своєму горю у добротi людськiй. Але великому кобзаревi чужа була нацiональна обмеженiсть українських панiв типу завзятого патрiота петра скоропадського (у свитi ходить мiж панами та п є горiлку з мужиками, i вольнодумствує в шинку, а водночас кругом паскуда, що в селi своїм дiвчаток перебирає), чи персонажiв вiрша i мертвим i живим. Вороги змогли знищити тільки фізичне тіло тараса бульби, але його любов до україни, жага свободи і незалежність в кожному свідомому патріоті живі досі. А висловіть судження про необхідність свободи, національного визволення для вільного розвитку особистості та побудови демократичного устрою (за біографією т. Людство, що пройшло крізь бійню двох світових воєн, безлічі кривавих локальних конфліктів, пережито жорстокі диктатури, дійшло висновку, що не може бути миру й злагоди на землі, не може бути організованого цивільного життя без поваги до людини, її прав, свобод і потреб. Велич шевченка полягає в тому, що він зумів повернути нам свою національну гідність і необхідність боротися за відновлення незалежної української держави.

Він не був полководцем, але його слово змобілізувало сотні полків, дивізій, цілі армії, підняло до збройної боротьби мільйони українців, здобуло не одну визначну перемогу на полі бою. Запропоновані різноманітні види робіт і завдань, форми і методи організації та проведення сучасного уроку української літератури сприятимуть формуванню в учнів розуміння ролі художнього слова в житті людини, специфіки художнього образу, допоможуть у розвитку творчих здібностей тощо.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз ядс 2 клас зошит волощенко відповіді

гдз робочий зошит сотникова німецька мова 5 клас

контрольна робота 7 клас дієслово 2 частина

міні конкурс хімія живого відповіді

історія екології коротко

історія виникнення маятникового годинника