контрольна робота безсполучникове складне речення 9 клас гдз

контрольна робота безсполучникове складне речення 9 клас гдз

1) зміст обох частин протиставляється; 2) перша частина виражає умову, за якої відбувається дія в другій; 3) друга частина повідомляє про швидку зміну подій. Г небо над києвом висіло похмуре беззоряне принишкле воно теж ждало чогось лихого тяжко дихалося під таким небом город був наче накритий ним здавалося все має тут задихнутися ще до ранку.

«небо над києвом висіло похмуре, беззоряне, принишкле, воно теж ждало чогось лихого, тяжко дихалося під таким небом, город був наче накритий ним, — здавалося, все має тут задихнутися ще до ранку.

Б сьогодні особливо звабно темніли на приполах оскубини гречки, легка наморозь пирію стелилась у долинах, молода конюшина між карачкуватих дубків кликала в лісосмугу.

В за суздальцями йшли володимирці, у високих гостроверхих залізних шоломах, в мідяно — червоних калантарях, з широкими мечами на поясах; коні у всіх були невеличкі, але жваві, широкогруді, твердо копиті. Квітень виправдовував свою назву весело гомоніли струмки, сніг розтанув, у полях зазеленіла озимина, горбила чорну спину блискуча рілля, і справжні озера голубіли у видолинках (ю. Орися стояла сама, трохи віддалік від цієї групи, спершись головою на камінь, зосереджена в самій собі, застигла в однім охопившім її істоту почутті; вона зимно дивилася у далину.

Кругом києва в долині зеленів густий ліс, синів за дніпром, ніби повитий сизим туманом, бір… вкажіть, у якому безсполучниковому складному реченні замість коми слід поставити крапку з комою. Брязкали сталевими тарелями вагонні буфети, перегукувалися дударі - стрілочники, сюрчали у свої сюрчки й вимахували ліхтарями зчіплювачі вагонів, видзвонювали молоточками по колесах обходчики поїздів…(григір тютюнник). Вперше зазнає таня такої швидкості, такої бурхливої їзди з перешкодами, але їй ніскільки не боязко, бо ніякого нещастя не може бути, коли такий водій сидить за кермом. Перевірити якість і рівень засвоєння учнями знань із відповідної теми; виробляти навички самоконтролю; виховувати любов до слова, пунктуаційну пильність. Ми працюємо на некомерційній основі, саме тому всі книги доступні онлайн безкоштовно, вам більше не доведеться годинами сидіти в шкільній бібліотеці, адже ми зробили все.

Сформувати вміння й навички правильно інтонувати речення, визначати засоби зв язку в ньому;розвивати вміння аналізувати текст, враховуючи розділові знаки; на прикладі зразків творів письменників виховувати любов до слова, мови.

Травень квіти зібрав зі всієї україни, і сльозою скропив, і вірою вистелив кобзареві останню путь з петербурга до його вічного і тихого дому – на чернечу гору, що стала тарасовою горою. Найкращий і найцінніший скарб доля дала йому лише по смерті – невмирущу славу і все розквітлу радість, яку в мільйонів людських сердець все наново збуджуватимуть його твори.

Якщо друга частина бср доповнює зміст першої і між ними можна вставити слова як, що, а саме, і побачив, і відчув, і почув, то між ними ставиться двокрапка. Мережиться між травами (ручай, джерело, струмок) рясна калина (кетягами, китицями, гронами) (червоніє, багровіє, багриться) (лине, пливе, тягнеться) туман білий, як димок, долина (самоцвітами, коштовностями, діамантами) іскриться. Нам бракує голосу тараса, голосу доброго і ласкавого, голосу гнівного до тих, хто втрачає історичну пам ять… сьогодні ми спробували оживити шевченкове слово за допомогою культурологічної лінії уроку.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз ядс 2 клас зошит волощенко відповіді

семестрові контрольні роботи з німецької мови 4 клас

гдз природознавства 5 клас ярошенко 2018

контрольна робота 7 клас дієслово 2 частина

гдз робочий зошит математика 3 клас листопад