відповіді основи здоров'я 5 клас бех
Тут ти навчишся планувати свій час і ознайомишся з методами, які допомагають вчитися. Навчить слухати і говорити, гідно поводитися в різних ситуаціях і протидіяти насиллю. Ти дізнаєшся, як уникнути зараження соціально небезпечними захворюваннями— туберкульозом та віл - інфекцією. Ти дізнаєшся про особливості відпочинку біля води і про те, що слід робити, потрапивши в зону стихійного лиха. Виконуючи його, ти дізнаєшся, якій темі присвячено урок, пригадаєш, що вже знаєш із цієї теми, з’ясуєш, чого ще хотів би навчитися. Якщо у звичайному тесті, відповідаючи правильно, ти виграєш, то у крос - тесті корисно і помилятися. Блок - схеми ти побачиш, вивчаючи правила поведінки у ситуаціях, наближених до реальних, коли можна вчинити по - різному, і обрати найкращий варіант нелегко. Виконуючи завдання за допомогою блок - схем, слід рухатись у вказаному стрілками напрямку.
Це може бути мозковий штурм, коли кожен пропонує власні ідеї, обговорення в групах, аналіз життєвих ситуацій, бесіда з батьками або дорослими.
Цей малюнок побачиш там, де тобі запропонують виконати проект або провести дослід. Так додатково позначено вправи для відпрацювання практичних завдань за навчальною програмою. 44 - матеріально - технічна база загальноосвітніх навчальних закладів); закон україни про місцеве самоврядування в україні - (ст. 32 - повноваження у сфері освіти, охорони здоров я, культури, фізкультури і спорту). Особливу небезпеку становлять пожежі в громадських місцях, зокрема в школі, де одночасно перебуває багато людей. Приміщення школи просторіше, сходи і коридори ширші, ніж у житлових будинках, тут більше запасних виходів. Передусім директор школи і твій класний керівник, інші вчителі й технічні працівники.
Та всі їхні зусилля будуть марними, якщо учні поводитимуться необачно, створюватимуть небезпечні ситуації, а в разі їх виникнення діятимуть неорганізовано. Щоб цього не сталося, у школі вивчають правила пожежної безпеки і проводять щорічні пожежні тренування. Цей термін запропонував французький хімік лавуазьє, щоб легше було запам’ятати три умови виникнення горіння (мал. Усе, що породжує вогонь, іскри або високу температуру, може призвести до загоряння. Лупою можна розпалити вогнище в поході, але так само може спрацювати й уламок скла, залишений у лісі чи в полі. Горючі — ті, що загоряються від джерела запалювання і продовжують горіти, коли це джерело зникає. Вони можуть спалахнути чи вибухнути від найменшої іскри, як, наприклад, бензин або природний газ. Важкогорючі — ті, що загоряються, тліють чи обвуглюються під дією вогню, проте без джерела запалювання їхнє горіння припиняється (як, наприклад, деякі пластмаси, гума). Сучасні оздоблювальні матеріали — лінолеум, пластикові стелі й панелі — зовні дуже привабливі. Якщо вогонь виникає у замкненому приміщенні, вміст кисню у повітрі зменшується, і горіння може припинитися само собою. А найшвидше вогонь розгоряється там, де необмежена кількість кисню і горючих матеріалів, наприклад у лісі. Вогонь можна загасити, накинувши на нього цупку тканину, килим, ковдру, якщо вони не синтетичні. Якби він був насправді, то в ньому неодмінно виникла б пожежа, тому що його мешканці порушують правила пожежної безпеки.
Коментарі
Дописати коментар