підсумкова контрольна робота з основ здоров'я 4 клас
А) сприятливий для здоров’я спосіб життя; б) уживання шкідливих речовин (тютюн, алкоголь, наркотики); в) негативні чинники екологічного середовища; г) негативні спадкові чинники.
А) розуміння самого себе, своїх можливостей і прагнень; б) нерозуміння свого місця в людському суспільстві й свого призначення в житті; в) засіб оволодіння досвідом інших людей; г) засіб оволодіння власним досвідом. А) доброзичливе ставлення до людей; б) уміння спілкуватися й конструктивно розв’язувати конфлікти; в) фізична активність, раціональне харчування, відповідальні стосунки між статями; 4. Б) доступність видовищ; в) захист від екологічних катастроф та екологічного забруднення; г) можливість жити в тому суспільстві, яке визнає основні права людини.
А) здатність людини пізнавати й використовувати нову інформацію, задля того щоб підвищити якість життя й здатність діяти оптимально в нових обставинах; б) здатність людини діяти ефективно, згідно із вимогами свого життя, це гарна фізична підготовка й наявність корисних рухових якостей; в) здатність успішно взаємодіяти й встановлювати важливі стосунки з іншими людьми; г) здатність визначати свою систему цінностей і діяти згідно із нею. А) хронічний стрес, низька фізична активність, безладні статеві зв’язки, нераціональне харчування, відсутність режиму праці та відпочинку; а) використання ін’єкційних наркотиків; б) безладні статеві зв’язки в молодіжному середовищі; в) порушення моральних правил поведінки; г. Захист від екологічних катастроф та екологічного забруднення, наявність чистого повітря й води, можливість проживання в екологічно чистому середовищі й придбання екологічно безпечної їжі. А) не пов’язане зі збереженням репродуктивного здоров’я в підлітковому віці; б) пов’язане зі збереженням репродуктивного здоров’я в підлітковому віці; в) не є важливим біологічним завданням людини; г) можливе в будь - якому віці. А) вибіркова спрямованість на той чи інший об’єкт, зосередження на ньому; б) психічний процес, спрямований на відтворення предметів навколишнього світу разом з усіма їхніми якостями; в) неправильне, викривлене сприйняття; г) пам’ять почуттів. А) паління, зловживання алкоголем; б) погане або неправильне харчування, недостатня фізична активність; в) відсутність моральності, уживання наркотиків; г) активна життєва позиція, особистісне та професійне зростання. А) свідома діяльність, спрямована на реалізацію себе як особистості, вироблення людиною в собі позитивних особистісних якостей; б) засіб керування іншими людьми; в) засіб оволодіння досвідом інших людей; г) засіб оволодіння власним досвідом. А) хронічний стрес, низька фізична активність, безладні статеві зв’язки, нераціональне харчування, відсутність режиму праці та відпочинку; а) використання ін’єкційних наркотиків; б) безладні статеві зв’язки в молодіжному середовищі; в) порушення моральних правил поведінки; в) глобалізація розширює можливості для підвищення якості життя й розвитку людини; г) глобалізація створює нові загрози безпеки людини й підсилює ті, що вже існують. Соціальний інститут, що характеризується певними соціальними нормами, зразками поведінки, правами й обов’язками, які регулюють стосунки між подружжям, батьками та дітьми.
Вчитель математики мірошниченко наталія михайлівна дана презентація буде корисна вчителям математики в 5 - 6 класах, а також учням під час самостійного опрацювання матеріалу.
Атестація проводиться за посібником «збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. Три тестових завдання закритого типу, що передбачають вибір однієї правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів; одне завдання на встановлення відповідності, в якому треба з’єднати лініями або стрілочками відповідні частини; одне відкрите завдання, що виконується письмово; текст для списування (55–60 слів) і творче завдання – написання тексту на задану тему (5–7 речень). Атестація проводиться за посібником «збірник завдань для державної підсумкової атестації з читаннядля загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. З короткою письмовою відповіддю, на встановлення відповідності, на встановлення правильної послідовності; одне завдання відкритого типу з розгорнутою письмовою відповіддю (завдання 8 – творче). Оскільки навчальна програма визначає основною мовленнєву змістову лінію, якій підпорядковуються знання з мови, завданням підсумкових контрольних робіт з української мови та читання у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням російською та іншими мовами національних меншин є передусім перевірка мовленнєвих умінь учнів. Центр навчально - методичної літератури, 2013); «збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням російською мовою. Центр навчально - методичної літератури, 2013); «збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням мовами національних меншин (румунською, молдовською, угорською). Тестові завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів; тестові завдання відкритого типу, виконання яких передбачає коротку письмову відповідь; завдання на переклад українською мовою; творче завдання – складання письмового висловлювання (5 - 6 речень) на задану тему.
Пропоновані у«збірнику завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин (румунською, молдовською, угорською). У навчальних закладах із навчанням мовами національних меншинможуть підлягати атестації результати навчальної діяльності з мови навчання (мова і читання). Центр навчально - методичної літератури, 2013); «сборник заданий для государственнойитоговойаттестации по чтению для общеобразовательныхучебных заведений с обучением на русскомязыке.
Сім завдань закритого типу з вибором однієї правильної відповіді з трьох запропонованих; два завдання відкритого типу, виконання яких вимагає самостійності. «збірник завдань для державної підсумкової атестації з кримськотатарської мови та читання для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням кримськотатарською мовою. Збірники завдань для державної підсумкової атестації з мов національних меншин призначені для комплексної перевірки навчальних досягнень учнів з мови навчання. Учням пропонуються різнорівневі тестові завдання відкритого та закритого типів, завдання творчого характеру, якіспрямовані на визначення рівня засвоєння програмового матеріалу з мови навчання та сформованості знань та практичних умінь і навичок. Збірники завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин укладено у формі збірників підсумкових контрольних робіт. Контрольні роботи з математики дозволяють визначити рівень засвоєння учнями математичних знань, сформованості умінь та навичок, здатності застосовувати вивчений матеріал під час виконання завдань із числами, числовими і буквеними виразами, рівностями, нерівностями, рівняннями, величинами, геометричними фігурами, розв’язування сюжетних задач. Центр навчально - методичної літератури, 2013); «сборник заданий для государственнойитоговойаттестации по математике для общеобразовательныхучебных заведений с обучением на русскомязыке.
П’яти тестових завдань закритого типу з вибором однієї правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів (завдання 1–5); двох завдань відкритого типу з короткою письмовою відповіддю (завдання 6, 7); одного завдання відкритого типу з розгорнутою письмовою відповіддю – розв’язування сюжетної задачі (завдання 8). Для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням кримськотатарською, молдовською, польською, румунською та угорською мовами переклад завдань з математики здійснюється міністерством освіти і науки, молоді та спорту автономної республіки крим, відповідними департаментами та управліннями освіти і науки обласних, київської та севастопольської міських державних адміністрацій. Підсумкові контрольні роботи для державної підсумкової атестації учнів 4 класів складаються із завдань різного рівня складності, серед яких – тестові завдання закритого типу з визначенням однієї правильної відповіді; завдання відкритого типу з короткою письмовою відповіддю, завдання творчого характеру тощо. Зміст завдань для державної підсумкової атестації сформовано відповідно до вимог, викладених у програмах для 1–4 класів середньої загальноосвітньої школи (к. Завдання державної підсумкової атестації виконують усі учні, окрім тих, які з поважних причин (хвороба, довготривале перебування на лікуванні, участь у спортивних змаганнях, переїзд на інше місце проживання, природні катаклізми) не можуть брати участь у їх виконанні. Вчитель зарубіжної літератури кузьменко ірина володимирівна літературний диктант призначений для перевірки знань учнями тексту новели, а також для її закріплення змісту.
Вчитель зарубіжної літератури волкова юлія вікторівна тестові завдання можна використовувати для проведення контрольної роботи після вивчення сучасної літератури.
Вчитель зарубіжної літератури мартинюк уляна володимирівна у матеріалі запропоновані завдання для інтелектуальної гри “перший мільйон” за казками шарля перро “червона шапочка” і “попелюшка”.
Коментарі
Дописати коментар