всесвітня історія 10 клас щупак морозова

всесвітня історія 10 клас щупак морозова

Вивчення складних процесів, що відбувалися на початку цієї доби, є дуже важливим для розуміння подальшого ходу історії, для розуміння сьогодення - в україні та в світі. Допоміжний, додатковий матеріал можна знайти в мережі інтернет на сайтах, посилання на деякі з них наведені у додатках до підручника, а також у додатковій літературі (дивись додатки). Низка творчих завдань вимагає не тільки засвоєння навчального матеріалу курсу всесвітньої історії початку xx ст а й загальної обізнаності в сучасних проблемах, вироблення вмінь застосовувати отримані при вивченні історії знання для аналізу історичних проблем та явищ сьогодення. Вони важливі для організації дискусії в класі та формування вашої власної оцінки складних історичних подій і явищ, для розуміння зв’язку навчального матеріалу з життям, з теперішніми суспільно - політичними, економічними, культурними подіями, морально - етичними явищами.

Розглядаються історичні події та явища, пов’язані з радикальними соціально - економічними та політичними змінами в європі та світі; особлива увага приділяється новим ідейним течіям у суспільстві, особливостям розвитку культури, повсякденному життю людей. Формування компетентностей, які базуються на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях, набутих завдяки навчанню; уміння оперувати науковими знаннями та фактичним матеріалом; накопичення історичних знань, а на їх основні вирішення проблем, які виникають у різних життєвих ситуаціях; розвивати здатність до системного мислення, яке включає індивідуальний досвід участі в навчальному процесі або вміти вчитися; розуміння практично - наслідкових зв язків розвитку суспільства й уміння їх використовувати в професійній і соціальній діяльності; вміння застосовувати історичні знання і набуті уміння для практичної діяльності і суспільстві; виховання у студентів соціальних компетентностей, пов язаних з соціальною діяльністю особистості, життям суспільства; виховання патріотизму і вміння жити в багато культурному суспільстві; розвивати здатність студента орієнтуватися в проблемах сучасного суспільно - політичного життя; навчити оцінювати найважливіші досягнення національної, європейської та світової культури, їх взаємовплив та діалог культур різних народів; підготовка до активного громадянського життя в українській державі; порівнювати, пояснювати, аналізувати, узагальнювати і критично оцінювати історичні факти та діяльність осіб, спираючись на отримання значення, на основі альтернативних поглядів на проблеми; оцінювати події людей в історичному процесі з позиції загальнолюдських цінностей; користуватися науковою термінологією; скласти конспект, тези, готувати реферат, доповідь, складати список літератури за темою, брати участь у дискусії, конференції; використовувати різні джерела знань. Документи, науково - популярну літературу, періодичну пресу; порівнювати і критично аналізувати інформацію з різних джерел знань; визначати роль людського фактора в історії, давати різнобічну характеристику історичним особам, розкривати внутрішні мотиви їхніх дій; порівнювати з усіма доступними джерелами знань, вміти самостійно добувати історичну інформацію за темою; вміти аргументовано, на основі історичних фактів відстоювати власні погляди на ту чи іншу проблему, толерантно ставиться, до протилежних думок, брати участь у дискусіях, “круглих столах”, конференціях, виявляти розбіжності у позиціях, критично ставиться до тенденційної інформації. А з іншого - у світі, де вкрай загострилися суперечності між окремими країнами, де не були вирішені проблеми повоєнного облаштування, досягнення інженерної та наукової думки сприяли вдосконаленню зброї і нарощуванню її виробництва. Створено квантову механіку; відкрито нейтрон, ізотопи; отримано штучну радіоактивність; відкрито розщеплення ядер урану за допомогою теплових нейтронів. Відкрито і доведено спостереженнями нестаціонарність всесвіту; розпочато дослідження космічних променів; встановлено структуру галактики, її обертання; визначені відстані між галактиками; відкрито протонний цикл як джерело енергії зірок; відкрито дев яту планету сонячної системи - плутон; створено радіотелескоп. Були отримані в чистому вигляді ферменти (прискорювачі хімічних реакцій); розпочалось систематичне вивчення вітамінів (а потім налагоджено їх виробництво); досягнуті значні успіхи у вивченні антибіотиків (стрептоміцин, пеніцилін) і виробництві їх синтетичних аналогів (стрептоцид, сульфідин, сульфазол). впровадження напівавтоматичних та автоматичних верстатів, електрозварювання, - стандартизація виробів; - автоматизація робочих операцій, створення перших автоматичних верста - тних ліній. синтез аміаку; метанолу - деревинного спирту; - виробництво синтетичного рідкого палива і синтетичного каучуку; - виготовлення штучного волокна і пластичних мас. використання коротких та ультракоротких радіохвиль на міжконтинентальних відстанях; - розробка методів радіонавігації; радіо - локації; - виникли телебачення; звуковий та ко - льоровий кінематограф. Література зростає кількість письменників, стають більш різноманітними форми творчості, художні засоби та прийоми відображення дійсності, відбувається швидка зміна художніх стилів. Закінчення світової війни спонукало письменників до перегляду попередніх критеріїв і цінностей; зумовило появу авангардизму (руйнівне новаторство; відкидання попередніх традицій; засудження буржуазного суспільства). Модернізм - множинність несхожих один на одного різнорідних, строкатих і суперечливих художніх напрямів (експресіонізм, абстракціонізм, дадаїзм, сюрреалізм, кубізм, футуризм, примітивізм), об єднаних принциповою світоглядною спільністю (світ - жорстокий і абсурдний; супе - речності і конфлікти - нерозв язні й безвихідні; людина - самотня, її дії безглузді). Розвиток кіно відбувається становлення кіномистецтва; виникає центр американського кінобізнесу голівуд (передмістя лос - анджелеса у штаті каліфорнія, сша); виробництво фільмів стає частиною американської економіки та національного експорту.

Розмаїття форм, напрямів, течій у мистецтві, що відбиває розмаїття суспільних інтересів; опосередкований суспільний контроль над творчістю (визнання митця, вільний доступ до засобів масової інформації тощо). Відбувається намагання ідейно консолідувати і уніфікувати культуру; переслідування культурної творчості, що не вкладається в офіційні рамки (від замовчування до фізичного знищення митців). і створення маріонеткової держави маньчжоу - го, захоплення італією ефіопії у 1935 р введення німецьких військ до рейнської демілітаризованої зони, створення осі, а потім і трикутника берлін – токіо – рим, вторгнення військ японії до континентального китаю, аншлюс австрії, мюнхенська змова, розчленування чехословаччини, англо - франко - радянські мирні переговори 1939 р радянсько - німецький пакт про ненапад. Зазначаємо, що після другої світової війни антифашистська коаліція фактично розпалась, союз срср, сша, великої британії фактично розпався, виникло і набуло дальшого розвитку гостре протистояння між срср та сша. Мабуть, найбільш вірогідною буде та точка зору, що ініціювали “холодну війну” сша та великобританія (промова черчилля у фултоні), однак небезпідставно, бо срср намагався, і досить успішно, розповсюдити свій вплив на країни східної європи, підтримував національно - визвольний рух у колоніальних країнах. Надалі “холодна війна” набувала свого поширення, перетворившись у протистояння новостворених військово - політичних блоків – нато і організації варшавського договору, а в окремих регіонах світу набувала характеру збройного протистояння (війни у кореї, в’єтнамі та ін. Слід зупинитися на нарощуванні ядерної зброї провідними країнами світу – срср і сша, до цієї гонки приєднались великобританія та франція, а пізніше – китай, індія, пакистан, північна корея. Необхідно зупинитися на винайденні атомної зброї сша, її випробуванні, створенні подібної зброї в срср, на радянській політиці досягнення паритету у виробленні ядерної та звичайної зброї, наслідках гонки озброєнь у провідних країнах світу, зокрема в срср (збільшення бюджетних витрат на озброєння, нарощування виробничих потужностей військово - промислового комплексу, зниження життєвого рівня трудящих тощо). Однак слід вказати, що у світі наростав і пацифістський рух (всесвітній рух прихильників миру), який був спрямований на недопущення розв’язання нової світової війни, обмеження гонки озброєнь, навести відповідні приклади.

В плані проведення цього курсу слід зупинитися на конкретних фактах, які свідчать про проведення такої політики (договори про нерозповсюдження ядерної зброї, про заборону розміщення її на дні океанів, морів та в їх надрах, поліпшення взаємовідносин срср і франції, чотиристороння угода по берліну та ін. Набуває розвитку комп ютеризація освіти; з 80 - х років у розвинутих країнах приймаються закони щодо обов язкового вивчення обчислювальної техніки і основ інформатики.

Науково - технічна революція (нтр) - процес якісних змін у техніці і технології виробництва, в організації праці і управлінні господарством, у самій трудовій діяльності людини, що відбувається на засадах використання здобутків науки у процесі виробництва. Для того, щоб знайти готову відповідь на конкретне завдання необхідно відкрити зміст гдз по всесвітньої історії за 7 клас і вибрати там потрібну вправу.

Всі підручники, представлені на сайті, повторюють підручники шкільної програми і, в разі необхідності, у дітей і батьків буде можливість перевірити правильність виконання абсолютно всіх завдань за шкільною програмою. Тепер непідготовані домашні завдання перестануть бути критичною проблемою для вашої дитини та нададуть можливість вам якісно перервірити її знання та розуміння пройденого матеріалу.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

контрольні роботи з фізики 11 клас 2021

готови домашни завдання з украинськои мови 6 клас

інформатика переклад на англійську

конспекти уроків з фізичної культури 1 клас нуш 1 семестр

гдз ядс 2 клас зошит волощенко відповіді

хімія 9 клас савчин читати