календарне планування інформатика 3 клас нуш за програмою шияна

календарне планування інформатика 3 клас нуш за програмою шияна

Календарно - тематичний план математика 3 клас (5 годин на тиждень) календарно - тематичний план складено відповідно до типової освітньої програми для 3 – 4 класів нуш, розробленої під керівництвом о. Загальний обсяг навчального навантаження та орієнтовна тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей, предметів, дисциплін визначено у типовому навчальному плані, що пропонує інтегровано - предметний підхід до організації освітнього процесу.

Очікувані результати навчання, окреслені в межах кожної галузі, досяжні, якщо використовувати інтерактивні форми – кооперативне навчання, дослідницькі, інформаційні, мистецькі проекти; сюжетно - рольові ігри, ситуаційні вправи, екскурсії, дитяче волонтерство тощо. Заклад початкової освіти формує власну освітню програму на основі типової освітньої програми або безпосередньо на основі державного стандарту початкової освіти.

Освітня програма закладу початкової освіти має передбачати досягнення здобувачами освіти обов’язкових результатів навчання, визначених державним стандартом початкової освіти, через реалізацію окреслених у цьому документі очікуваних результатів навчання. Освітня програма закладу початкової освіти, створена на основі типової освітньої програми, не потребує окремого затвердження центральним органом забезпечення якості освіти.

Окрім освітніх компонентів для вільного вибору здобувачів освіти, які є обов’язковими, за рішенням закладу вона може містити інші компоненти, зокрема корекційно - розвитковий складник для осіб з особливими освітніми потребами.

Відстежувати навчальний поступ учнів; вибудовувати індивідуальну траєкторію розвитку дитини; діагностувати досягнення на кожному з етапів навчання; вчасно виявляти проблеми й запобігати їх нашаруванню; аналізувати реалізацію освітньої програми та державного стандарту початкової освіти, ухвалювати рішення щодо корегування навчальної програми і методів навчання відповідно до індивідуальних потреб дитини; запобігати побоюванням дитини помилитися; плекати впевненість у власних можливостях і здібностях. Орієнтирами для оцінювання навчальних досягнень учнів (формувального і підсумкового) є окреслені в цьому документі очікувані результати навчання, об’єднані за галузями та проіндексовані відповідно до обов’язкових результатів навчання державного стандарту початкової освіти.

Перша цифра після буквеного запису позначає номер змістової лінії, друга цифра (після дефісу) – порядковий номер загальної цілі, окресленої в стандарті. 12 грудня 2020 року відбувся іі етап всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики серед учнів 10 - 11 класів, в якій прийняли участь учні білокуракинської зош №1. 5 грудня 2020 року відбувся іі етап всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій, в якій прийняли участь учні білокуракинської зош №1, які зайняли наступні місця.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз ядс 2 клас зошит волощенко відповіді

гдз робочий зошит математика 3 клас листопад

історія екології коротко

гдз природознавства 5 клас ярошенко 2018

історія виникнення маятникового годинника

гдз робочий зошит сотникова німецька мова 5 клас