конспект уроку основи здоров'я 4 клас
Цей знак вкаже, що неподалік знаходиться лікарня, станція технічного обслуговування автомобіля, перед кожним учнем листок, на якому підписані групи дорожніх знаків та їх назви, а також самі знаки.
Формувати в учнів уявлення про характер, риси характеру; навчати учнів розпізнавати ознаки впевненої поведінки людини; показати негативний вплив самовпевненості на здоров’я; виховувати позитивні якості характеру.
Дати учням уявлення премоції та почуття, види і причини їх виникнення; вчити встановлювати взаємозв’язок між здоров’ям та емоційним станом людини, використовувати способи подолання негативних емоцій; виховувати стриманість. Дати учням уявлення пррізні види аварій; вчити відтворювати порядок дій у разі виклику рятувальних служб, виконувати правила поведінки під час аварій на місцевому підприємстві; виховувати самостійність, відповідальність. Дати учням уявлення пррізні види велосипедів та їх призначення; вчити обстежувати велосипед перед їздою, виконувати правила безпечної їзди на велосипеді; виховувати дисциплінованість, обачливість. Вчити учнів називати причини виникнення дтп; встановлювати взаємозв’язок між дтп і порушенням правил дорожньогруху; виховувати дисциплінованість пішохода. Вчити учнів розпізнавати попереджувальні сигнали водіїв; розширити уявлення прспеціальні машини та їх призначення; формувати навички свідомої дисциплінованої поведінки на вулиці. Дати учням уявлення про гальмівний шлях транспортного засобу; вчити називати умови, від яких залежить гальмівний шлях; виховувати дисциплінованість пішохода, обережність. Поглибити знання учнів прдорожні знаки; вчити називати групи дорожніх знаків; розкрити значення дорожніх знаків; виховувати бажання дотримуватися правил дорожнього руху.
Вчити учнів виконувати правила переходу дороги з речами, домашніми тваринами; розвивати спостережливість, уміння орієнтуватися на вулицях міста; виховувати обережність, уважність. Сформувати в школярів поняття про туберкульоз як про небезпечне інфекційне захворювання;визначити збудників та умови розвитку захворювання; розвивати знання про можливість попередження туберкульозу.
Коментарі
Дописати коментар