біологія 7 клас остапченко практична робота 2

біологія 7 клас остапченко практична робота 2

За результатами практичної роботи сформулюйте висновки, у яких укажіть, за якими ознаками зовнішньої будови можна визначити особливості способу життя комахи.

Живиться рідкою їжею ротовий апарат смоктального типу, хоботок для всмоктування тільки рідкої їжі друга пара перетворилася на органи рівноваги – дзижчальця три пари бігальних ніг мають темне забарвлення. Самці живляться соком рослин, самки – ще й кров’ю ротовий апарат колючо - сисний одна пара перетинчастих крил довгі ноги хватального типу коли літає, дзищить медоносна бджола опанували повітряно - наземне середовище.

Ротовий апарат гризучо - сисний, мають хоботок для збору нектару дві пари прозорих з повздовжні по і поперечними жилками крил, задні крила менші ноги збирального типу матка та робочі бджоли мають жало для захисту.

За результатами практичної роботи сформулюйте висновки, у яких укажіть, за якими ознаками зовнішньої будови можна визначити особливості способу життя птаха. За результатами практичної роботи сформулюйте висновки, у яких укажіть, за якими ознаками зовнішньої будови можна визначити особливості способу життя ссавця. Пружна і гладенька шкіра дозволяє легко, без тертя рухатися в товщі води забарвлення тіла темне зверху і світле знизу, що робить тварину непомітною на тлі води при погляді зверху і на тлі неба при погляді знизу.

є соціальними тваринами невеликого розміру, струнке тіло, кругла голова, гострі зуби, довгий вузький хвіст дві пари кінцівок з гострими кігтями дозволяють чіплятися за поверхні. Муляжі серця представників різних хребетних тварин, плакати або слайди презентації із зображеннями будови кровоносної системи різних хребетних тварин, підручник, зошит. Група хребетних тварин кількість кіл кровообігу кількість передсердь серця кількість шлуночків серця напрямок ускладнення будови кровоносної системи риби 1 1 1 від риб до ссавців амфібії 2 2 1 рептилії 2 2 1 птахи 2 2 2 ссавці 2 2 2. Використовуючи матеріали підручника та інших джерел, поясніть, які особливості будови кровоносної системи різних груп хребетних дозволяють їм пристосовуватися до свого середовища існування. За результатами практичної роботи сформулюйте висновок, у якому поясніть, із чим пов язані особливості будови кровоносної системи різних груп хребетних. З виходом на сушу появилось мале (легеневе) коло кровообігу; для швидшого та якісного обміну речовин розвиток від двокамерного до чотирикамерного серця, розділення артеріального та венозного потоку.

Муляжі скелетів представників різних хребетних тварин, плакати або слайди презентації із зображеннями будови скелетів різних хребетних тварин, підручник, зошит. Використовуючи матеріали підручника та інших джерел, поясніть, які особливості будови скелетів різних груп хребетних дозволяють їм пристосовуватися до свого середовища існування. У амфібій з виходом на суходіл поява кінцівок з поясами кінцівок; 4 або 3 (у безхвостих амфібій) відділи хребта; шийний хребець рухливо з єднаний з черепом. У плазунів з життям на суходолі наявність кінцівок з поясами кінцівок; 5 відділів хребта; шийний відділ має декілька хребців і дозволяють рухати головою, не змінюючи положення тулуба, перший шийний хребець рухливо з єднаний з черепом; грудна клітка захищає внутрішні органи і забезпечує вентиляцію легень; довгий хвостовий відділ для збереження рівноваги при бігові. У птахів передні кінцівки видозмінені у крила зі зрощеними кістками для польоту; грудина літаючих птахів має виступ – кіль; на задніх кінцівках є цівка для пом якшення поштовху під час приземлення; кістки легкі, багато порожнистих; довгий шийний відділ дозволяє нахиляти голову; зрощування відділів хребта зміцнює скелет; грудна клітка та рухоме з єднання ребер збільшують вентиляцію легенів. Муляжі головного мозку представників різних хребетних тварин, плакати або слайди презентації із зображенням будови головного мозку різних хребетних тварин, підручник, зошит. Використовуючи матеріали підручника та інших джерел поясніть, які особливості будови головного мозку птахів і ссавців дозволяють їм пристосовуватися до свого середовища існування. У риб за розміром переважає середній мозок (особливо частини, що відповідають за зоровий аналіз), добре розвинений мозочок (пов язано з необхідністю координації рухів під час плавання). У земноводних за розміром переважає середній мозок (відповідає за зір та слух), збільшений передній мозок і поділений на дві півкулі з давньою корою(в значній мірі відповідає за умовні рефлекси). У плазунів збільшений передній мозок з великими півкулями, на поверхні якого є давня кора та зачатки нової із сірої речовини, кора гладка (відповідає за умовні рефлекси), розвинений мозочок (ускладнення наземної орієнтації). У птахів передній мозок з великими півкулями, на поверхні давня кора та зачатки нової із сірої речовини (ускладнена поведінка), добре розвинені ділянки середнього мозку, збільшення розміру (що відповідають за зір), особливо розвинений мозочок (орієнтація у польоті). У ссавців найбільший передній мозок з багатьма звивинам (велика здатність до умовних рефлексів, складна поведінка, пристосування до мінливості умов суходолу), добре розвинений мозочок (рівновага та орієнтація в просторі), добре розвинений середній мозок (велика роль органів зору і слуху). За результатами практичної роботи сформулюйте висновок, у якому поясніть, із чим пов язані особливості будови головного мозку різних груп хребетних тварин. Комахи жуки скарабеї відкладають яйця в спеціально заготовлені гнойові кульки; заготовлення для несприятливих умов гризунами, хом яками, ховрахами, бурундуками.

Самці тропічних лісів альтанники будують ритуальні майданчики, прикрашають їх черепашками, камінцями, ягодами, квітками, фарбують соком, чекаючи на самку.

Різноманітність тварин (26 годин) 5 поняття про класифікацію тварин 6 кишковопорожнинні 7 кільчасті черви 8 членистоногі 9 ракоподібні 10 павукоподібні 11 комахи.

1 перегляньте короткі відеофільми про поведінку різних тварин (за вибором учителя) або розгляньте фотографії в додатку та прочитайте текст з описом поведінки досліджуваних тварин. Тварина д ія тварини форма повед і нки мавпа догляд за тілом комфортна, або гігієнічна лев обнюхування трави дослідницька курка висиджування яєць батьківська к і т сидіннявзасідці харчова тварина діятварини форма поведінки вовк перевертання на спину групова собака гавкання агресивна г іє на диблення шерсті захисна завдання 4. До цієї форми пове­дінки належать такі типи реакцій, як загрозливі демонстрації, напад і нанесення травм вона слугує для встановлення ієрархічних відновим у тварин з груповою поведінкою, а також для розподілу території. Особливості процесів життєдіяльності роль плазунів в екосистемах, їхнє значення для людини загальна характеристика класу птахи розмноження й розвиток птахів розмаїтість птахів. Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин представлення міні - проектів зуби ссавців особливості обміну речовин гетеротрофного організму різноманітність травних систем дихання та газообмін у тварин органи дихання (газообміну), їх різноманітність та функції транспорт речовин у тварин практичні роботи.

Елементарна розумова діяльність еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення узагальнення вивченого поняття про популяцію, екосистему та чинники середовища ланцюги живлення і потік енергії взаємозв’язок компонентів екосистеми вплив людини та її діяльності на екосистеми природоохоронні території. Порівняти будову скелетів хребетних тварин, установити ознаки їх подібності та відмінності; визначити ознаки при­стосування в будові скелетів різних груп хребетних тварин до середовища існування.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

контрольні роботи з фізики 11 клас 2021

готови домашни завдання з украинськои мови 6 клас

інформатика переклад на англійську

конспекти уроків з фізичної культури 1 клас нуш 1 семестр

гдз ядс 2 клас зошит волощенко відповіді

хімія 9 клас савчин читати