хімія 8 клас тести з відповідями

хімія 8 клас тести з відповідями

Завдання перевіряє знання якісного й кількісного складу речовин, уміння аналізувати структурні формули й визначати належність речовини до класу естерів. Завдання перевіряє знання електронегативності, розуміння зміни атомного радіуса та електоронегативності в групі, загальної формули летких сполук галогенів із гідрогеном, визначення загальної кількості електронів в атомі. Завдання перевіряє знання ступеня окиснення елемента в речовині й окисно - відновні реакції, уміння визначати ступінь окиснення елемента за хімічною формулою. Для виконання завдання необхідно знати такі поняття, як ступінь окиснення та окисно - відновні реакції, уміти визначати ступінь окиснення елемента за хімічною формулою. Для виконання завдання необхідно знати, що в реакціях металів з кислотами метали віддають електрони, а якщо елемент віддає електрони, то він окиснюється. Ii твердження неправильне, тому що оксид та гідроксид калію – це сполуки металічного елемента, які в реакціях виявляють властивості основного оксиду й основи відповідно. Для виконання завдання необхідно вміти застосувати знання про реакції обміну між електролітами в розчині, уміти користуватися таблицею розчинності, знати хімічні властивості солей і лугів, способи добування нерозчинних основ. У пробірці 1 осад не утворюється, тому що реакція між калій сульфатом і натрій гідроксидом не відбувається, речовини перебувають в розчині у вигляді йонів. У пробірці 2 осад утворюється, тому що реакція між купрум(іі) сульфатом і натрій гідроксидом відбувається з утворенням нерозчинної основи купрум(іі) гідроксиду.

Для виконання завдання необхідно знати, які реакції називають окисно - відновними, як розкладаються за нагрівання солі карбонатної, хлоридної, нітратної кислот та солі амонію. Усі наведені в завданні солі розкладаються за нагрівання, але окисно - відновною є лише одна реакція – розкладання калій нітрату, тому що внаслідок цієї реакції змінюється ступінь окиснення елементів у речовинах. Завдання перевіряє знання поняття основних класів неорганічних сполук, уміння визначати елемент, який утворює кислоту, і відповідні солі за формулами солей. Етен належить до гомологічного ряду алкенів, взаємодіє з водним розчином калій перманганату, не реагує з амоніачним розчином арґентум(і) оксиду і його не можна добути взаємодією кальцій карбіду з водою. Для виконання завдання необхідно знати, що ізомери – це речовини, які мають однаковий склад (якісний і кількісний), але різну будову, а тому й різні властивості, й зобразити молекулярні формули наведених сполук. Проаналізувавши структурні формули, бачимо, що всі речовини мають різну будову, а проаналізувавши молекулярні формули, бачимо, що однаковий склад лише в речовин 2 і 3. Завдання перевіряє вміння класифікувати спирти за природою атомів карбону, з якими сполучена гідроксильна група, – первинні, вторинні, третинні спирти.

Проаналізувавши структурні формули, бачимо, що із запропонованих речовин літерою а і в позначено вторинні спирти, літерою б – первинний, а літерою г – третинний. Для виконання завдання необхідно знати, що феноли – органічні сполуки, у яких бензенове кільце безпосередньо пов’язане з однією або декількома гідроксильними групами, це окремий клас органічних сполук, а тому не може належати до ненасичених одноатомних спиртів. Для виконання завдання необхідно знати, що продуктом часткового окиснення етаналю є етанова (оцтова) кислота і вміти розпізнати цю кислоту серед запропонованих за карбоксильною групою. Сахароза не є продуктом повного гідролізу крохмалю, вона може далі гідролізувати до глюкози і фруктози, тому а – неправильне твердження; глюкоза і фруктоза мають однаковий хімічний склад, тобто є структурними ізомерами, тому г – також неправильне твердження. Для виконання завдання необхідно правильно визначити ступінь окиснення елемента, який відновлюється, і число електронів, що беруть участь у процесах відновлення. Але насправді хімія – один із найважливіших предметів, адже без цієї науки не обходиться медицина, фармацевтика, харчова промисловість та, зрештою, жодна галузь народного господарства. Варто відзначити, що найкраще в подібному випадку не упускати момент і виконувати вправи, активно застосовуючи при цьому готові домашні завдання за 8 клас. Тим більше, що з появою різноманітних збірників, де розміщені повністю розв’язання з англійської мови, біології, географії, а також української літератури можна досить успішно вирішити цю проблему.

А в тому випадку, коли ви маєте в своєму розпорядженні відповіді з того чи іншого предмету, то цілком можливо потренуватися у здійсненні успішного вирішення навіть найскладнішого доручення. Він написав сценарій для дитячого фільму “вася - реформатор” і надіслав його на адресу одеської кіностудії, а невдовзі отримав схвальний відгук і пропозицію працювати режисером. Фантастично - символічний і реальний плани дії, химерно переплітаючись навколо наскрізного героя – шукача скарбу діда невмирущого, що живе вже друге тисячоліття, відтворювали біографію україни, підводили до висновку про надзвичайність її історичного шляху.

Фахівці досі дивуються, як довженкові вдалося на 1799 - и метрах кіноплівки вмістити мало не всю тисячолітню історію україни, яку розповідає своїм онукам, павлові і тимошеві, символічний дідуган невмирущий як романтичну легенду про пошуки скарбу.

1958 року на всесвітній виставці кіномистецтва у брюсселі найповажніші кінокритики і кінознавці з двадцяти країн до переліку дванадцяти найкращих фільмів світового, кіно внесли і довженкову “землю”. і коли йому “порадили” покинути київ і оселитися у москві, він у момент втрати душевної рівноваги погодився на це, ще не відаючи, що розлука з україною – вже назавжди.

Контрольні питання з вибірковими відповідями – олесь гончар 11 клас проза другої половини xx століття олесь гончар контрольні питання з вибірковими відповідями до теми “життєвий і творчий шлях олеся гончара” 1. Контрольні питання з вибірковими відповідями – ольга кобилянська 10 клас українська драматургія і театр 70 - 90 - х років xix століття ольга кобилянська контрольні питання з вибірковими відповідями до теми “життєвий і творчий шлях о. Контрольні питання з вибірковими відповідями – леся українка 10 клас українська драматургія і театр 70 - 90 - х років xix століття леся українка контрольні питання з вибірковими відповідями до теми “жанрова різноманітність творчої спадщини лесі українки”. Контрольні питання з вибірковими відповідями – з давньої літератури 8 клас з давньої літератури контрольні питання з вибірковими відповідями до теми “слово про похід ігорів” 1. Контрольні питання з вибірковими відповідями 6 клас байка у світовій літературі контрольні питання з вибірковими відповідями до теми “байка як один з найдавніших жанрів літератури” 1. Контрольні питання з вибірковими відповідями – галина малик “незвичайні пригоди алі в країні недоладії” 5 клас літературні казки галина малик “незвичайні пригоди алі в країні недоладії” контрольні питання з вибірковими відповідями до теми “галина малик “незвичайні пригоди алі. Контрольні питання з вибірковими відповідями – “ох”, “летючий корабель” 5 клас народні казки “ох”, “летючий корабель” контрольні питання з вибірковими відповідями до теми “народні казки” 1.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз ядс 2 клас зошит волощенко відповіді

семестрові контрольні роботи з німецької мови 4 клас

гдз природознавства 5 клас ярошенко 2018

контрольна робота 7 клас дієслово 2 частина

гдз робочий зошит математика 3 клас листопад