відповіді на тести освітній портал

відповіді на тести освітній портал

Серіал реалізовано міністерством цифрової трансформації разом із го паросток у межах конкурсу it - ініціатив hackcorona in ukraine, що проводився міністерством цифрової трансформації та програмою egap, що виконується фондом східна європа та фінансується швейцарією. Серіал створено міністерством цифрової трансформації за підтримки координатора проектів обсє в україні та за підтримки американського народу, наданої через агентство сша з міжнародного розвитку (usaid). Погляди авторів, викладені у цьому відео, не обов’язково відображають погляди агентства сша з міжнародного розвитку або уряду сполучених штатів америки.

Ви дізнаєтесь, що таке штучний інтелект, яку користь він приносить, які ризики пов язані з використанням технологій та як такі технології використовують українські та міжнародні компанії. Спільний проєкт міністерства цифрової трансформації україни та київського національного університету імені тараса шевченка, за участю goit, netpeak, vintage та при підтримці бренду goiteens. (функціональної, загальнопрофільної, яка включає безпеку життєдіяльності та домедичну підготовку), теоретичного розділу вогневої підготовки (матеріальної частини зброї, правил та порядку застосування і використання зброї, заходів безпеки при поводженні зі зброєю). Спроба особи, яку затримує поліцейський із вогнепальною зброєю в руках, наблизитися до нього, скоротивши визначену поліцейським відстань, чи доторкнутися до зброї (закінчіть речення). Застосування вогнепальної зброї без попередження допускається при спробі особи, яку затримує поліцейський із вогнепальною зброєю в руках, (закінчіть речення). Яким органом встановлюються порядок зберігання і носіння вогнепальної зброї, що знаходиться в розпорядженні поліцейського, перелік вогнепальної зброї та боєприпасів, що використовуються в діяльності поліції, та норми їх належності. Заборонено застосування фізичної сили, спеціальних засобів і вогнепальної зброї до жінок з явними ознаками вагітності, малолітніх осіб, осіб з явними ознаками обмежених можливостей або старості, (закінчіть речення). При якій умові поліцейський має право на застосування вогнепальної зброї для затримання особи, яку застали під час вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину.

В яких випадках поліцейський зобов’язаний письмово повідомити своєму начальникові для сповіщення центрального органу управління поліції та відповідного прокурора. Водій з явними ознаками алкогольного сп’яніння був заблокований в житловій зоні машинами патрульної служби, не виконуючи ваших законних вимог, водій раптово здійснив спробу поїхати з місця події, суттєво пошкодивши при цьому транспортні засоби поліції. Водій транспортного засобу, не реагуючи на законні вимоги поліцейських вийти з автомобіля, здійснює спробу втечі шляхом раптового наїзду на вашого напарника. Відповідно до зу “про національну поліцію”, за якої умови поліцейському надається повноваження на зберігання, носіння вогнепальної зброї, а також на її застосування і використання. Поліцейський зобов’язаний заздалегідь попередити особу про застосування фізичної сили, спеціальних засобів і вогнепальної зброї і надати їй достатньо часу для виконання законної вимоги поліцейського, (закінчіть речення). Поліцейський уповноважений застосовувати вогнепальну зброю для затримання особи, яка чинить збройний опір, намагається втекти з - під варти (закінчіть речення). У яких випадках поліцейський має право на застосовування вогнепальної зброї у місцях, де може бути завдано шкоди іншим особам, а також у вогненебезпечних та вибухонебезпечних місцях. Що зобов’язаний вчинити поліцейський по відношенню до осіб, які постраждали в результаті застосування заходів примусу, відповідно до закону україни “про національну поліцію”. Де повинен перебувати вказівний палець поліцейського при пересуванні зі зброєю під час виконання вправ зі стрільби у паузах між пострілами на навчально - тренувальних стрільбах (у необмежений час). У яких випадках під час проведення практичних стрільб ведення вогню повинно бути терміново припинено кожним стріляючим самостійно або за командою керівника стрільб. Забезпечення особистої безпеки поліцейськими при поводженні зі зброєю є складовою частиною службової діяльності органів (закладів, установ) поліції і здійснюється під час (закінчіть речення). Що зобов’язаний зробити поліцейський, якщо після виконання службових обов’язків відсутня можливість своєчасно здати зброю до чергової частини органу (закладу, установи) поліції. інструкція із заходів безпеки при поводженні зі зброєю визначає систему заходів, спрямованих на забезпечення особистої безпеки поліцейських, запобігання загибелі, пораненням і травмуванню їх та інших осіб під час поводження з (закінчіть речення). Після застосування заходів фізичного впливу, спеціальних засобів, подолання перешкод, падіння, виходу з місця значного скупчення людей, міського та іншого транспорту слід негайно. Всі тестові питання з відповідями освітнього порталу із загальнопрофільної, вогневої та функціональної видів підготовок доступні в навчальному мобільному додатку “тест профпідготовки нацполіції”. Перелік завершених курсів, результати проходження глобального тестування та сертифікати за проходження курсів, які можна завантажити або якими можна поділитися. Сертифікати після проходження курсів з кредитами єктс зараховуються як підвищення кваліфікації для державних службовців, відповідно до постанови кму №106. Проєкт втілено за підтримки швейцарсько - української програми egap, що фінансується швейцарською агенцією з розвитку та співробітництва та реалізується фондом східна європа та фондом innovabrige. Зовнішнє незалежне оцінювання (зно) – це стандартизоване тестування, проходження якого є обов’язковим для всіх випускників українських шкіл, які бажають вступати до вищих навчальних закладів україни.

Української мови та літератури, історії україни, математики, біології, хімії, фізики, географії, англійської мови, німецької мови, французької мови, іспанської мови та російської мови.

Тест з української мови та літератури є обов’язковим для всіх абітурієнтів україни, проходження інших тестів зовнішнього оцінювання пропонується на вибір вступнику в залежності від спеціальності, яку обрав абітурієнт для навчання у вищому навчальному закладі. Після основної сесії зно проводиться додаткова сесія незалежного оцінювання для абітурієнтів, які з об’єктивних причин (хвороба, участь у олімпіадах та інше) не змогли взяти участь у основному тестуванні. Умови проведення всіх тестувань визначаються українським центром оцінювання якості освіти – установою, що забезпечує організацію проведення зовнішнього незалежного оцінювання в україні. Українським центром оцінювання розробляються завдання кожного тесту, встановлюється час на виконання цих завдань, правила виконання цих завдань та система їх оцінювання. Спочатку розраховується сума тестових балів (у кожному предметі сума тестових балів різна), після цього розраховується рейтингова оцінка учасника тестування за шкалою від 100 до 200 балів. Рейтингова оцінка зно є основною складовою формування конкурсного бала абітурієнта, який використовується вищими навчальними закладами при визначенні рейтингу вступників під час вступу.

Шкала переведення тестових балів в оцінку за шкалою 100 - 200 балів щороку змінюється оскільки розраховується в залежності від результатів виконання абітурієнтами конкретного тесту.

Як рожеві птахи (1) зашуміли (2) заспівали примороззю підкучерявлені очерети (3) і їхній пух полетів у святешну далечінь (4) де злегка поскрипував мороз (5) чи земля і на добрий сон вкладалося село. (20 - 25) у і тисячолітті до нашої ери на степових просторах євразії, від монголії до дунаю, почався рух – нескінченними шляхами потяглися кибитки, вершники, худоба. і скіфи уклали союз із ассирією, а через кілька десятиліть просунулись аж до кордонів єгипту і протягом наступної чверті століття панували в передній азії. Похизувавшись своєю силою майже сто років, кочовики вирушили на захід і наприкінці vii століття до нашої ери вторглися на південь україни, знищуючи й асимілюючи тамтешніх кімерійців. (34 - 40) зоряним часом скіфії стало iv століття до нашої ери, коли на просторах північного причорномор я під егідою кочових скіфів склалося могутнє об єднання різних народів, у тому числі землеробських. (50 - 56) найвідомішою серед скіфських реліквій є пектораль, знайдена видатним українським археологом борисом мозолевським у кургані товста могила на дніпропетровщині. Комплексне дослідження поховання iii століття до нашої ери дало підстави припустити, що тут був похований вождь скіфського об єднання чи навіть номарх – керівник одного з лісостепових периферійних округів - номів, які з iv століття входили до складу великої північнопричорноморської скіфи.

« пошли мені, доле, сили, уміння, талану, чого хочеш – тільки щоб я хоч що - небудь зробив таке, щоб народ мій у своїм титанічнім труді, у своїх печалях, горестях, роздумах, ваганнях, – щоб народ мій усміхнувся. інші ж твердять, що визначальними в становленні особистості є зусилля самої людини, її здатність до самовдосконалення й повсякчасної внутрішньої роботи над собою. Проілюструйте ваші міркування посиланнями на приклади з художньої літератури чи інших видів мистецтва (зазначте автора й назву твору, укажіть проблему, порушену митцем, художній образ, через який проблему розкрито, наведіть цитату з твору тощо), історичними фактами або випадками з життя. До публікації на сайті освітнього порталу академія приймаються нові авторські конспекти уроків; методичні розробки; сценарії виховних заходів; зразки шкільних творів та переказів, які відповідають новій навчальній програмі. А) органи управління, адміністративні одиниці, служби і підрозділи б) наука про господарську діяльність організації в) спосіб і манера спілкування з людьми г) здійснення певних видів діяльності. А) відношення до різних видів людської діяльності б) управління діяльністю людей, об’єднаних у групи в) уміння досягти поставлених цілей, використовуючи працю, інтелект, мотиви поведінки інших людей г) система організації колективної праці. А) споживачі, конкуренти, постачальники тощо б) місія, технологія, структура в) законодавчі акти, державні органи влади, стан економіки г) політичні партії. А) фактори внутрішнього середовища б) сукупність засобів впливу на окремих працівників та колективи в) взаємне розміщення, зв’язки, повноваження і відповідальність кожної ланки в межах виконання загальних і спеціальних функцій управління г) розподіл ресурсів між різними рівнями управління. А) забезпечення організації сировиною б) відокремлений вид управлінської діяльності, який визначає перспективу і майбутній стан організації в) процес перевірки та оцінки результатів роботи г) контроль за досягненням цілей організації. А) сприяють підвищенню продуктивності праці б) характеризують макросередовище організації в) встановлюють взаємозв’язки між внутрішніми змінними організації г) визначають концепцію розвитку організації 15. А) документальне фіксування процесу виробничо - господарської діяльності б) категорія менеджменту, яка визначає характер взаємозв’язків між підрозділами в) сукупність повідомлень, які відображають конкретний бік явища, події г) категорія менеджменту, яка визначає вид управлінської дії. А) бути уважним до почуттів інших працівників б) поліпшення виконання функцій менеджменту в) допускання можливості дублювання ідеї, повідомлення, пояснення г) врахування соціально - психологічного клімат у колективі. А) процес реалізації стратегії б) структурний підрозділ організації в) конкретна функція менеджменту г) діяльність направлена на забезпечення виконання поставлених цілей. А) процес вибору найкращого (оптимального) варіанту дій із багатьох можливих б) процес оптимізації альтернатив в) результат вибору найкращого варіанту дій г) причину вибору найкращого варіанту дій. А) високий рівень контролю та координації б) розподіл рішень і відповідальності в) збільшення значень вищого керівництва г) швидкість прийняття рішень та розподіл прав. А) школа поведінських наук базується на теорії систем у менеджменті б) ситуаційний підхід витікає з конкретного набору обставин, що впливають на організацію протягом певного часу в) школа наукового управління досліджувала методи підвищення ефективності людських ресурсів г) процесійний підхід передбачає розгляд управління як сукупність безперервних взаємопов’язаних дій. А) групи людей, що виникають і функціонують спонтанно б) колективи, діяльність яких йде врозріз з функціонуванням організації в) групи людей, діяльність яких свідомо планується, організується, мотивується з метою досягнення певної цілі г) об’єднання людей за інтересами.

А) відсутність горизонтальних зв‘язків б) значну централізацію влади в) обмежені можливості при диверсифікації виробництва г) відносну простоту реалізації функцій управління.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

конспекти уроків з фізичної культури 1 клас нуш 1 семестр

дивовижні історії для хлопчиків

література та мистецтво 19 століття

контрольний переказ 4 клас 1 семестр

гдз фізика 8 клас бар'яхтар експериментальні завдання

екологічний висновок для здійснення природоохоронного заходу