екологія відео для дітей
Далі педагог розповідає дітям про те, як живуть білки, чим харчуються, як знаходять собі корм, як роблять запаси на зиму (при оповіданні використовувати наочний матеріал. Картинки із зображенням жаб і жаб, репродукції з казок, героїнею яких є жаба (зазначити, що в казках їй завжди відводиться добра роль, відеоматеріали ін. Тварини, дикі тварини, домашні тварини, хижі тварини, травоїдні тварини, ланцюги харчування, поверхи лісу, гриби (отруйні, їстівні, водне середовище, жива природа, нежива природа, комахи, пори року, сезонні зміни, особливості сезону.
Пояснити, що попри те, що одночасно в світі живе неймовірно велика кількість людей, вклад в довкілля кожного не втрачає своєї значущості на загальному фоні. Поглибити знання дітей про природне довкілля як цілісний живий організм; сформувати елементарні уявлення про зміни у рослинному і тваринному світі навесні; формувати емоційно – пізнавальну активність дітей; називати компоненти природи, якості та властивості (вітер. Розвивати власне бачення даної проблеми, самостійність та ініціативу, творчі здібності дітей, розвивати вміння одержувати задоволення від процесу та результатів своєї діяльності. Спонукати дітей використовувати здобуті знання на практиці повсякденному житті; формувати уявлення про поведінку у весняну пору року; створити умови для реалізації пізнавальної і соціальної активності дітей; розвивати у дошкільнят самооцінку уміння застосовувати особистий досвід під час роботи над проектом; виховувати ціннісне ставлення до природи; розвивати вміння милуватися красою рідної природи, інтерес до природного довкілля; виховувати любов до рідного краю. Розвивати дрібну моторику пальців рук, уміння дітей працювати з ножицями, шаблоном; вправляти у вирізуванні за контуром; виховувати бажання працювати разом. Продовжувати формувати уявлення дітей про весняні зміни в живій природі;узагальнити і систематизувати знання про птахів, викликати пізнавальний інтерес до вивчення природи рідного краю;виховувати бажання спостерігати за природою, дбайливо ставитися до неї. Поширювати уявлення дітей про характерні особливості сезонних змін у природі; розвивати вміння орієнтуватися в тваринному світі; встановлювати природний ланцюжок. Уточнити знання дітей про весняні зміни у природі; вправляти в утворені слів за допомогою зменшувальних суфіксів, у доборі прикметників, дієслів; закріпити уявлення дітей про звук, слово, речення, голосні та приголосні; продовжувати роботу над формуванням звукового аналізу та синтезу, збагачувати та поповнювати словник дітей словами антонімами, розвивати психічні процеси.
Вчити дітей виявляти сезонні зміни в природі, узагальнювати їх, помічати у навколишньому середовищі ознаки весни; ознайомити дітей зі змінами у житті перелітних птахів, формувати уявлення про їх звички, зміни у поведінці; виховувати дбайливе ставлення до птахів. Перевірити знання дітей про світ природи; вміння визначати стан погоди; класифікувати об’єкти довкілля за певною ознакою; дотримуватися основних правил поведінки в природі. Виховувати у дітей уміння регулювати власну поведінку в колективі, стримувати імпульсивні бажання, коли вони суперечать іншим;спонукати відзначати не лише свої досягнення, а й досягнення інших;розвивати вміння оцінювати самих себе; продовжувати формувати навички діалогічного мовлення, вміння вести бесіду;закріпити й активізувати словник назвами об єктів, явищ живої і неживої природи, епітетами, порівняннями, дієсловами.
Ті, хто працює в цій галузі науки, стверджують, що мальовничий ландшафт природи піднімає настрій, підносить душу людини, знімає стрес, відволікає від важких переживань. Якщо кожна людина буде прагнути зробити чистішим свій двір, вулицю, місто, все люди будуть дихати свіжим повітрям, пити чисту воду, милуватися красою землі. Особливою турботою вихователя є благоустрій та озеленення прогулянкових ділянок, екологічних стежок, догляд за квітниками, створення комфортних умов для прогулянок дітей в будь - який час року і в будь - яку погоду.
Серед дерев влаштувати японський сад каменів, між камінням і валунами посадити туї, ялівець, церсіс, флокси, седум, а на гілках дерева повісити японський ліхтар. Гуляючи по своїй ділянці дитина повинна мати можливість зітхнути запах квітки, помацати лист, кору, побігати босоніж по траві, посидіти в курені, обійняти дерево, самостійно відкрити таємниці природи.
Діти більш вразливі, ніж дорослі, більше потребують любові і почуття захищеності, тому так важливо, щоб обстановка груповий була затишною, красивою, зручною і сприяла розвитку дитини, зокрема формувала його сенсорику - сприйняття смаку, форми, кольору, запаху.
Щоб стимулювати дітей та молодь до вивчення екології, запропонуйте їм взяти участь у розвиваючих тематичних вікторинах, з допомогою яких можна перевірити свій рівень знань, і почути нові факти про нашу незвичайну і загадковою планеті. Вчені всього світу ламають голови над тим, як захистити планету від глобальних екологічних ризиків – наслідків техногенних катастроф, кліматичних змін, шкоди, що завдається діяльністю нашої цивілізації.
Коментарі
Дописати коментар