самостійна робота з української мови 3 клас речення
їхні посмужені земельні наділи було видно здалеку, бо вони зеленіли бур’янами, жовтіли стернями, чітко окреслюючись високими червоноголовими будяками на обніжках. (складнопідрядним реченням із підрядним способу дії) художник мав уже багато кріпацьких портретів, які згодом ожили в його картині українського весілля. Тільки й мови про весілля, що закінчилося так трагічно, та про молоду, що, бажаючи заволодіти землею багатого чумака, у якого служила наймичкою, спалила його хату.
Проходячи повз горобину, що стояла поміж вільх і беріз, не можна було втриматися від того, щоб не поглянути на її радісну поставу, що виражала щиру — щирісіньку втіху.
Для того, щоб впевнено працювати зі словами, які належать до даної частини мови, необхідно, перш за все, вміти ефективно виділяти їх, відмежовуючи у мовленні серед інших слів. Коли школяр знаходить це слово, все, що необхідно зробити далі, це просто виділити його – і дитина пройде на новий етап завдання, де треба буде знайти дієслово в іншому реченні. Розповідне розставте розділові знаки у кінці речення (3 бали) а ти посадив своє дерево дятел лікує хворі дерева дбай про лісових жителів вставте пропущені слова у речення (3 бали) настала золота (що. Цікавий дидактичний матеріал, добірка навчальних ігор, тренувальних та тестових завдань, матеріали для проведення уроків розвитку зв’язного мовлення та уроків контролю і корекції знань, зразки наочно - дидактичного матеріалу.
Добирання спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови, та розрізнення їх за питаннями, значенням, роллю в реченні, за зв’язком з іншими словами 244 урок 68. А щодо зайця, то в нього турботи не тільки про житло і їжу, а й про власну шубку – з першим снігом треба міняти сіру на білу, щоб мисливці не вгледіли, щоб лисиця чи вовк не спіймали.
Промінь сонця – сонячний промінь, хліб з пшениці – …, сік з вишні – …, шафа для книг – …, книга з бібліотеки – …, гілка яблуні – …, плаття з шовку – …, одяг на свято – …, дорога через степ – …. Лось лісовий житель він їсть гілки і траву йому потрібна і сіль діти почали носити до лісу сіль вони кладуть її на пеньок на камінь лосі приходять лизати сіль. Діти люблять уроки праці вчителька ніна семенівна дала дітям глину вони стали робити іграшки наталка ліпить лисичку микола та євген – кота в чоботях у тетянки вийшла білочка у класі буде куточок іграшок.
Коментарі
Дописати коментар