контрольні та самостійні роботи з математики

контрольні та самостійні роботи з математики

Зміст та порядок слідування самостійних та тематичних контрольних робіт відповідає змісту та порядку слідування навчального матеріалу програми, тому запропонований посібник легко адаптується до чинних в україні підручників. Кожна самостійна та тематична контрольна робота містить як завдання, що відповідають початковому та середньому рівням навчальних досягнень (номери цих завдань позначені кружечками), так і завдання, що відповідають достатньому та високому рівням навчальних досягнень. Залежно від рівня класу та індивідуальних особливостей учнів учитель може зменшувати кількість завдань у кожній ср і ткр, при цьому сумарна кількість балів за роботу має дорівнювати 12. Отримав відповідь, записав правильний хід розв’язування завдання, але в процесі розв’язування допустив помилку обчислювального або логічного (при обґрунтуванні) характеру.

Якщо учень отримав правильну відповідь та навів повне її обґрунтування, то завдання оцінюється максимальною кількістю балів; якщо ж учень навів окремі етапи правильного розв’язання завдання, — то кількістю балів, меншою від максимально можливої за це завдання. Обчислювальні уміння і навички; уміння і навички розв’язування задач; застосування властивостей, правил, алгоритмів, залежностей; виконання вимірювань та геометричних побудов. Комбінованою, що складається з завдань на обчислення, розв’язання задачі, рівняння, завдань з іменованими числами та геометричного матеріалу; тестовою, що складається із тестових завдань закритого і відкритого типів. Відсутність пояснювального тексту, відповіді завдання, назви величин або невідповідність їх виконаним діям та отриманим результатам; для консервування огірків витратили 19кг огірків, води – на 16кг більше, ніж огірків, а зелені – на 33кг менше, ніж води.

На пошиття підодіяльників витратили 80 м тканини, на простирадла витратили тканини на 44 м менше, а на наволочки — у 6 разів менше, ніж на простирадла. Посібник призначений для учнів загальноосвітніх навчальних закладів, учителів математики, керiвників математичних гурткiв, студентів педагогічних університетів, а також учнiв, якi готуються взяти участь у математичних олiмпiадах і бажають поглибити свої знання та вдосконалити навички в розв’язуваннi задач. Згідно з навчальними програмами, затвердженими мон україни, поглиблене вивчення математики починається у 8 класі, але педагогічна та наукова спільнота дотримується думки, що за нашого часу необхідність ранньої диференціації навчання учнів в основній школі є дуже актуальною для свідомого вибору ними напряму подальшої спеціалізації освіти.

Посібники призначені для учнів загальноосвітніх навчальних закладів, учителів математики, керiвників математичних гурткiв, студентів педагогічних університетів, а також учнiв, якi готуються взяти участь у математичних олiмпiадах і бажають поглибити свої знання та вдосконалити навички в розв’язуваннi задач.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз ядс 2 клас зошит волощенко відповіді

гдз робочий зошит математика 3 клас листопад

історія екології коротко

гдз природознавства 5 клас ярошенко 2018

історія виникнення маятникового годинника

гдз робочий зошит сотникова німецька мова 5 клас