конспект уроку фізики 8 клас

конспект уроку фізики 8 клас

Засобами фізичного експерименту довести існування атмосферного тиску; виховувати спостережливість та вміння пояснювати явища, спричине­ні атмосферним тиском; розвивати природне прагнення дітей до пізнання, їх цікавість як стимул до навчання. Автори багатьох підручників і посібників рекомендують почати вивчення цієї теми виконанням досліду зі склянкою, наповненою водою і закритою па­пером, або дослідом з піднімання води за поршнем. На основі лише атмосферного тиску семикласники пояснити цей дослід не зможуть — його можна буде пояснити після вивчення властивостей рідин у старших класах. ) легко створюється проблемна ситуація у досліді, що демонструє піднімання води за поршнем, який рухається в скляній трубці, але у ланцюжку міркувань учнів, крім води й повітря, виникає третя ланка — поршень. Під час евристичної бесіди вчитель пропонує запитання, зміст яких ство­рює проблемну ситуацію і водночас є інструктивними вказівками до вико­нання певної частини досліду.

А) відсмоктати з пробірки частину повітря; оскільки під час відсмоктування повітря з пробірки вода легко піднімається майже на всю висоту пробірки, то висота стовпа води, вагу якого зрівноважує сила атмосферного тиску, має бути досить значною. Скляну колбу щільно закрити корком із пропущеною крізь нього скляною трубкою і з єднаною з такою самою трубкою за допомо­гою короткого шматка гумової трубки.

Колбу прив язати до кінця довгої дерев яної планки, прикріпле­ної до краю дошки так, щоб дно колби доторкалися до стелі, а утворений трубками канал, опускаючись на підлогу, з єднував колбу зі склянкою, роз­міщеною на демонстраційному столі. За допомогою цього динамометра ви­мірюємо максимальну силу, яку може розвинути учень, розтягуючи його пру­жину двома пальцями лівої і двома пальцями правої руки (вона дорівнює. Такий чином, якщо під час виконання досліду учень використає шприц, площа якого більша 3 см 2, то підняти поршень такого шприца він не зможе, відібравши відповідний шприц, учитель пропонує учням спробувати підняти поршень. Тонкостінну елас­тичну пляшку місткістю 1, 5 - 2 л сполоснути гарячою водою і, не гаючись (щоб пляшка не охолола), занурити її шийку в холодну воду, налиту в широ­ку посудину.

А коли стикаються добре відполіровані поверхні, то частина їх молекул розміщується так близько одна до одної, що помітним стає притягання між молекулами стичних тіл. Якби не було тертя, то тіло під дією сили тяжіння…(зісковзнуло б униз) якщо ми хочемо зрушити з місця стіл і натиснули на нього слабо, то він не зрушить з місця. Коли воно корисне його намагається збільшити (наприклад, зимою доріжки посипають піском, щоб збільшити силу тертя спокою), коли тертя шкідливе його намагаються зменшити.

В усіх механізмах внаслідок тертя нагріваються і спрацьовуються рухомі частини, тому їх поверхні роблять гладенькими, між ними вводять мастило) щоб зменшити тертя обертових валів машин і верстатів їх встановлюють на підшипниках. Испарение, конденсация, насыщенный пар, усвоение понятий абсолютная и относительная влажность воздуха, способов определения влажности воздуха; цель этапа. Создает проблемную ситуацию (ситуацию затруднения), предлагая многофункциональные задания на применение нового знания, запланированного для изучения на данном уроке.

В коммуникативной форме формулируют цель своих будущих учебных действий, устраняющих причину возникшего затруднения; предлагают и согласовывают тему урока; выбирают способ и средства построения нового знания; формируют план своих действий. Организовывает самостоятельное выполнение с самопроверкой по эталону учащимися типовых заданий на новый способ действия; предоставляет возможность выявления причин ошибок и их исправление; создает ситуацию успеха. Применяют новый способ для самостоятельного выполнения с самопроверкой и взаимопроверкой по эталону типовых заданий; отрабатывают операции, в которых допущены ошибки.

Осознание учащимися метода преодоления затруднений и самооценка ими результатов своей коррекционной самостоятельной деятельности, согласование домашнего задания. Организует рефлексию и самооценку учениками собственной учебной деятельности на уроке; дает краткую качественную характеристику работы класса; намечает цели дальнейшей деятельности и определяет задания для самоподготовки (домашнее задание с элементами выбора, творчества). Осуществляют пошаговый контроль по результату; соотносят результаты своей учебной деятельности с целью урока и фиксируют степень их соответствия; высказывают свои впечатления от урока, своей деятельности и взаимодействия с учителем и одноклассниками.

Сформувати поняття про джерела струму і їх види, роль джерел у створенні струму, домогтися того, щоб учні розуміли для чого під’єднують джерело у коло, що відбувається в середині джерела. Формувати в учнів здатність застосовувати отримані знання на практиці; сприяти самовихованню свідомого, відповідального ставлення до навколишнього середовища; вміння знаходити потрібну інформацію використовуючи різні джерела; формувати критичне мислення; аргументувати власну думку.

Необхідно терміново зателефонувати, ви берете мобільний телефон і з прикрістю виявляєте, що батарея акумуляторів розрядилась, а телефон із дива технічної думки перетворився на шматок пластику.

А зараз ми розділимось на 4 групи і кожна група використовуючи інтернет підготує презентацію про певне джерело струму, при цьому не забувайте посилатись на сторінки, з яких ви берете інформацію. Під дією світла, що падає на поверхню пластин з напівпровідника, наприклад селену або кремнію, у них відбувається перерозподіл позитивних і негативних електричних зарядів. Між електродами й електролітом відбуваються хімічні реакції, в результаті яких один із електродів набуває позитивного заряду, а другий — негативного заряду.

Учні першої групи шукають в інтернеті інформацію про те, що зіпсовані гальванічні елементи не шкідливі, а учні другої групи – про те, що вони забруднюють навколишнє середовище.

Когенерація – процес спільного вироблення тепла і електроенергії використанням біомаси в якості палива – найбільш ефективна форма використання деревних відходів і збереження лісових масивів. Використання біомаси (тріска і інші відходи виробництва) відбувається таким чином, щоб частина найбільш якісної деревини (товсті гілки, дров’яна деревина) можна використовувати для виробництва палет, в той час як інша частина (кора, тонкі гілки і ін. Виробляється при цьому електрики, “зібраного” електродами в ґрунті, досить для того, щоб забезпечити потреби світлодіодних освітлювальних приладів, точок доступу wi - fi або зарядки акумуляторних батарей мобільних електронних пристроїв. В її рамках за допомогою енергії, одержуваної від рослин, в місті вагенінген і передмісті амстердама вже живиться близько 300 вуличних ліхтарів, кілька wi - fi - хотспотов і точок зарядки мобільних телефонів. Електричне поле — це особлива форма матерії, що існує навколо заряджених тіл або частинок і діє з деякою силою на інші частинки або тіла, які мають електричний заряд. Силові лінії електричного поля, або лінії електричного поля, — це умовні лінії, уздовж дотичних до яких на заряджене тіло діє сила з боку електричного поля. После летней грозы в ней оказывается еще и азотная кислота, которая получается из оксидов азота, образующихся при горении воздуха вокруг плазменного шнура молнии, при работе реактивных двигателей самолетов (ракет) и под воздействием солнечной радиации.

Аскорбиновая кислота – поставщик витамина с, фолиевая кислота – витамин в9, аминокислоты образуют множество белков, соляная кислота – сильнейший бактерицид, находящийся у нас в желудке, помогает переваривать пищу, ацетилсалициловая кислота – жаропонижающее средство, молочная кислота образуется в мышцах при физической нагрузке.

Олеиновая кислота – это одна из самых полезнейших жирных кислот, без которых нормальный обменный процесс в человеческом организме осуществляться не будет. Гиалуроновая кислота входит в состав многих тканей (кожа, хрящи, стекловидное тело), используется в косметике, как составная часть средств ухода за кожей. Таким образом, мы видим, что наше самочувствие в значительной степени связано с деятельностью кислот – по составу кислоты делятся на кислородсодержащие и бескислородные.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз ядс 2 клас зошит волощенко відповіді

семестрові контрольні роботи з німецької мови 4 клас

гдз природознавства 5 клас ярошенко 2018

контрольна робота 7 клас дієслово 2 частина

гдз робочий зошит математика 3 клас листопад