контрольні роботи з української мови 5 клас будова слова

контрольні роботи з української мови 5 клас будова слова

У завданнях першого типу (1–5), що відповідають початковому і середньому рівням навчальних досягнень учнів, необхідно зазначити лише одну правильну відповідь із чотирьох запропонованих, позначивши хрестиком ту літеру в таблиці, якій відповідає правильний варіант. Завдання другого типу (6–7) відповідають середньому і достатньому рівням навчальних досягнень і перевіряють не тільки теоретичні знання учнів, а й практичні навички; складаються із двох компонентів, які вміщують такі завдання. Особливої уваги потребують завдання на встановлення відповідності між частинами фразеологізмів, словом і способом словотворення, звуками та їхньою характеристикою, реченням і ускладнювальним елементом у ньому тощо. Якщо в роботі допущено не більше 1 орфографічної або пунктуаційної помилки, цей компонент слід оцінювати в 1 бал, якщо 2–3 — 0, 5 бала, 4 і більше помилок — 0 балів. У другому класі дитина дізналася, що в українській мові є короткі слова, які не відповідають на жодне питання і слугують для поєднання інших слів у реченні. Кіт під столом (розташування кота відносно стола), ручка на парті (розташування ручки відносно парти), стрибнув через тин (розташування відносно тину). Якщо голосні звуки утворюються за допомогою голосу, то приголосні звуки утворюються за допомогою голосу та шуму, або ж тільки шуму (тобто участь у творенні звуків беруть не лише голосові зв’язки, але й язик, губи та зуби). Слід пам’ятати, що за допомогою префіксів утворюються нові слова а за допомогою прийменників — поєднуються слова в реченні (сонце за лісом, йду до школи). Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь - який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту.

Ми приєднуємось до закону про авторське право в цифрову епоху dmca прийнятим за основу взаємовідносин в площині вирішення питань авторських прав в мережі інтернет. Корінь слова – це а) змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення; б) частина слова без закінчення; в) головна значуща частина слова, що містить спільне значення споріднених слів; г) значуща частина слова, що служить для творення слів з новим лексичним значенням або новим відтінком у значенні. А) носити, принести, безносий, занесений; б) водити, приводити, вода, заводний; в) вкусити, куснути, прикушений, прикус; г) в’язкий, прив’язнути, без’язикий, в’язати.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз ядс 2 клас зошит волощенко відповіді

контрольна робота 7 клас дієслово 2 частина

гдз робочий зошит математика 3 клас листопад

міні конкурс хімія живого відповіді

історія екології коротко

гдз природознавства 5 клас ярошенко 2018