фізика в житті сучасної людини вікіпедія

фізика в житті сучасної людини вікіпедія

Завдяки приборканої силі пару люди отримали можливість використовувати на заводах і фабриках механізми, які не тільки полегшують працю, а й в десятки, сотні разів підвищують її продуктивність. Завдяки відкриттю ісааком ньютоном закону всесвітнього тяжіння з’явилася можливість розрахувати силу, необхідну для виведення космічного корабля на орбіту землі. Знання законів небесної механіки дозволяє запущеним із землі автоматичним міжпланетним станціям успішно досягати інших планет, долаючи мільйони кілометрів і точно виходячи до призначеної мети.

Виникнувши на початку людського суспільства в різноманітних примітивних формах, спілкування пройшло довгий шлях розвитку, вдосконалюючись разом з суспільною свідомістю і суспільним виробництвом. Основними мотивами спілкування є потреби у пізнанні і самопізнанні, в духовному і емоційному контакті, у безпеці і психологічному захисті, у визнанні і престижі, у керівництві і домінуванні, у допомозі і альтруїзмі. По - перше, у формі анонімного спілкування (партнери залишаються незнайомими, анонімними - тимчасові контакти пасажирів автотранспорту, жителів одного мікрорайону); по - друге, у формі функціонально - рольового спілкування (зв язки між його учасниками обумовлені їх соціальними ролями.

У процесі праці люди впливають не тільки на природу, а й один на одного, вони не можуть щось виробляти, не об єднуючись певним чином для спільної діяльності і для взаємного обміну своєю діяльністю. З одного боку, людина шукає в спілкуванні підтвердження в почуттях інших людей власної цінності, неповторності, незамінності, прийняття, довіри, захисту, підтримки, симпатії, толерантності, ніжності, любові. Подолання таким підтвердженням і прийняттям почуттів самотності, невпевненості, розгубленості, тривоги, туги, страху, відчаю та інших негативно забарвлених переживань. З одного боку, людина шукає самоствердження, самореалізації в лідерстві, переважанні, в керуванні іншими, їх вчинками, судженнями, відношеннями, в пошануванні з їх боку.

З іншого, це потреба в приналежності до когось сильного, потужного, авторитетного, референтного, авторитарного, в підпорядкуванні, підкоренні йому з метою перекладення на нього відповідальності за організацію діяльності, її стратегію і тактику, за прийняття рішень. Один із співбесідників щось розповідає, інший як людина ввічлива, начебто слухає, проте зацікавленості до змісту розмови не проявляє, до переданої інформації ставиться байдуже.

Як показують дослідження, спілкування сприяє фізичній взаємодії, допомагає в разі потреби спланувати її, змінити, дає змогу об єднати людей у групи з метою організації їх спільної діяльності, в якій формуються позитивні міжособистісні взаємини.

Саме ця класифікація, як показало наше дослідження, сприяє побудові концепції становлення культури спілкування, особистісному зростанню тих, хто продуктивно спілкується, переходячи від простих видів взаємодії до складніших, зокрема до спільної діяльності. інтерактивну - організація взаємодії суб єктів, які спілкуються, тобто обмін не тільки знаннями, думками, ідеями, а й діями, зокрема при побудові спільної стратегії взаємодії; у деяких дослідженнях структура спілкування розглядається, виходячи з трьох рівнів аналізу (макро - , мезо - і мікрорівні). Тут виявляються феномени, властиві спільній діяльності, зокрема сумісність людей, їх спрацьованість, здійснюються взаємна стимуляція і корекція поведінки.

функція спрямована на зміну стану, поведінки, ціннісно - мотиваційної сфери партнера (намірів, поглядів, думок, рішень, уявлень, потреб, рівня активності, смаків, норм поведінки, оціночних критеріїв тощо). Отже, спілкування - багатоплановий процес встановлення і розвитку контактів між людьми, який передбачає обмін інформацією, певну тактику і стратегію взаємодії між людьми, сприймання і розуміння суб єктами спілкування один одного. З ускладненням діяльності воно набуває відносної самостійності, починає виконувати специфічну функцію передачі наступним поколінням форм культури і суспільного досвіду.

Отже, спілкування - це процес, який практично виникає і проходить не між ізольованими індивідами, а між людьми як членами суспільства і тому опосередкований тими чи іншими суспільними засобами.

Це двосторонній або багатогранний процес встановлення й розвитку контактів між людьми, зумовлений їхньою потребою у спільній діяльності і який відповідно виконує різноманітні функції для задоволення цієї потреби.

Виходячи з цього, чим більше спілкування опосередковане, що являється його засобом чи способом застосування, можна говорити про важливість його функцій. Визначаючи за різними критеріями велику кількість функцій спілкування, слід пам ятати, що всі вони так чи інакше взаємопов язані, впливають одна на одну і повинні застосовуватись в комплексі. Вивчення практики організації ділового спілкування, в якій важливе місце займають технічні засоби, вміле використання яких, як допоміжних засобів полегшує процес ділового спілкування, робить його динамічним, сучасним. Леонардо да вінчі (1452 - 1519) вважав найправильнішим дослідне вивчення природи, стверджуючи, що дослід був учителем тих, хто добре писав, і що мудрість – дочка досліду, бо тільки грунтуючись на ньому, можні дістати позитивні результати у дослідженні природи.

Галілео галілей (1564 - 1642) досліджуючи падіння різноманітних тіл, відкинув хибне твердження арістотеля про залежність швидкості падіння тіл від їхньої ваги, доповнив і розвинув далі вчення арістотеля про рух і розробив основи динаміки.

Ріхман (1711 - 1753) виконав важливі експериментальні дослідження з визначення впливу температури, форми і поверхні тіл та швидкості руху охолоджувального середовища на теплообмін, обгрунтував закон охолодження тіла, дослідив процеси випаровування залежно від стану середовища, температури.

Наукова картина світу – система уявлень людей про властивості і закономірності дійсності (реально існуючого світу), побудована в результаті узагальнення та синтезу наукових понять і принципів. Основою отримання знань є спостереження та експерименти для пояснення отриманих результатів висуваються гіпотези та створюються теорії, на основі яких формулюються висновки і припущення. Музичні інструменти, акустичні динаміки, ультразвукові діагностичні апарати - всього цього не було б якби в фізиці не відкрили таке явище, як коливання і хвилі. Ми проводимо виховну годину під час якої ви дізнаєтесь про значення музики, послухаєте влучні висловлювання відомих людей про музику, цікаві розповіді про музичні інструменти і звичайно ж слухатимете твори відомих композиторів. Ще філософ платон вважав, що музика має неабияку владу над душами людей, вона надихає їх на сміливі вчинки, розвиває благородство, очищає від дурних думок і бажань. Арістотель писав, що одна мелодія, без супроводу її словами, містить в собі етичні властивості, тим часом ні фарби, ні запахи, ні смакові відчуття нічого подібного в собі не містять. Музика супроводжує людину протягом життя - від народження і до останнього подиху, а той, хто вірить у життя потойбічне, слухатиме ангельський спів і на небесах. Різні за характерами, звичками, національністю, моральними принципами та віросповіданнями люди в концертному залі, затамувавши подих, завмирають під дією чарівних звуків. є музика, яку слухаєш і розумієш, що тільки боже благословення могло допомогти композиторові створити таку досконалість поєднання звуків, їх чистоту і гармонію.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз ядс 2 клас зошит волощенко відповіді

гдз робочий зошит сотникова німецька мова 5 клас

контрольна робота 7 клас дієслово 2 частина

міні конкурс хімія живого відповіді

зошит з природознавства 5 клас олександр яковець

історія екології коротко